Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Ondrej knor
Člen
Avatar
Ondrej knor:6.4.2018 12:28

Zdravim,

Chtel bych se zeptat na radu pripadne urcite uvitam jakokoliv tips. Planujeme vyvoj mobilni hry ale v soucasne dobe pro IOS a pozdeji i pro dalsi platformy pokud bude uspesna a nemuzeme rozhodnout nad vyberem spravneho jazyka pripadne enginu. Prosel jsem velke mnozstvi clanku a videa ale trochu v tom plavu. Napadlo me teda sepsat co vlastne chceme vyrobit a co od toho ocekavame a mozna mi tu nekdo muze dat nejakou dobrou radu co by pro nas bylo optimalni reseni?

Bude se jednat o 2D hru a to jen s minimem animaci a velice nenarocna na vykon mobilniho zarizeni. Zacit s ni chceme na IOS a pokud bude hra uspesna tak postupem casu prejit i na ostatni platformy a nechceme vsechno kodovat znova v dalsim jazyce. Hledame jazyk na ktery bude dostatecne mnozstvi programatoru za rozumnou cenu a jazyk neni extremne slozity ale poskytuje dostatecne mnozstvi funkci a jeho programovani pujde rychle a pripadne upravy v nas nebudou stat nekrestanske penize. Potrebujeme implementovat veci jako, Login page,navigation, payments integration, push notifications, chat system, in app purchase, rating/review system, top players, etc...

Projekt je v podstate pripravenej ale vyber jazyka jsem si nechaval az nakonec abych mel vlastne predstavu co vsechno ve hre budeme potrebovat.

Moc dekuju za pripadne rady!

Ondra

 
Odpovědět
6.4.2018 12:28
Avatar
dez1nd
Člen
Avatar
Odpovídá na Ondrej knor
dez1nd:6.4.2018 12:39

Ahoj Ondro, já doporučuji Unity3d, máte možnost programovat v JavaScriptu nebo C#, U3D je multiplatformní a jestli se nepletu, umí potom projekt převádět z IOS na Android a mnohem dál.

 
Nahoru Odpovědět
6.4.2018 12:39
Avatar
Nahoru Odpovědět
6.4.2018 17:27
Totalitní admini..
Avatar
B42P6
Člen
Avatar
B42P6:7.4.2018 13:48

Java a libGDX
Funguje aj pre IOS aj pre Android, no pre iOS som to ešte nepoužíval.

Ešte som počul o cocos2d ale s tým nemám skúsenosti.

Nahoru Odpovědět
7.4.2018 13:48
'long long long' is too long for GCC
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na B42P6
Lako:7.4.2018 19:40

Jestli to chápu dobře, tak je to takové Java-Unity? t

 
Nahoru Odpovědět
7.4.2018 19:40
Avatar
Marian Benčat:7.4.2018 21:22

No, to tedy opravdu ne :D spíše takové java xna.

Krome toho.. Java :D to je hodně dobrej Punk :) obzvláště v době, kdy na tech mobilech i google javu pro svůj android neprosazuje jako primární jazyk..

A to říkám jako někdo, kdo ma zrovna Cocos2D docela rad.. Ne.. Prostě Unity3D. Ten podíl mobilních her v Unity je už tak neskutečně obrovsky, ze se prakticky v ničem jinem než c# a unity mobilní hry nevyvíjí.. Ještě max Unreal engine monogame a pak tedy slepí javiste v coco / libgdx.

Nahoru Odpovědět
7.4.2018 21:22
Totalitní admini..
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.