Diskuze: vykreslování WPF
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 11 zpráv z 11.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Stačilo by ten harmonogram vykreslit do Image a pak mu nastavit
příslušné property jako StretchImage a pak při posouvání sliderem měň
pouze velikost Image komponent a obrázek uvnitř se bude sám zmenšovat a
nebude to lagovat Ale u WPF je
vykreslování dost rychlé, takže by to snad ani skrze to tvé provedení
lagovat nemuselo.
Mě je to právěžě dost divné, že to laguju. Hlavně i v tom, že ve WF
to nalaguje vůbec.
S tím Image je to super nápad, ani jsem nevěděl, že se to takhle dá
řešit , ale zas já to mám
tak, že si tam vykresluju kromě jakési mřížky i texty, což by bylo
eventuelně docela blbý kdyby se roztahovaly, ale dík za nápad.
Neexistuje třeba nějaký jednoduchý způsob, kterým bych při debuggingu
mohl vidět, jak moc která metoda trvala na provedení? Ono mě to laguje asi tím, že tam
mám dost metod na výpočty kam se co má přesně vykreslit a toho samotného
kreslení je taky dost. Napadá mě leda si tam dát timer a otestovat si to po
částech, ale není nějaký jednodušší způsob?
jak vykresluješ WPF na canvas? tj umístuješ různé obejtky jako buttony nebo obrázky?, ale v tomhle je wpf rychlejší než WF takže jediný co mě napadá je krelsení kdy ty se snažích vykreslit něco po hodně malých částech (ala obraz po pixelu) co se ve wpf dělá tak že kreslích do ...BufferedBitmap (asi tak se to myslím jmenuje)
Je, jen hledej. Ale jestli máš Express verzi, tak pochybuju.
Vykresluju na canvas - když nepočítám texty, tak jen pomocí Line cyklem For, s tím, že mu říkám x1,x2,y1,y2. Ona je to poměrně velká plocha na kterou kreslím. Samotná mřízka, kterou kreslím, má přibližně 100 vertikálních čar a přes 200 horizontálních (s rozestupy kolem 30). Pak tam jsou ještě metody, které vypočítají přesnou polohu, kdy operace v "harmonogramu" začíná a končí a vykreslí ji. Myslím si, že je toho prostě hrozně moc, když se to má vykreslovat znovu a znovu při posunutí Slideru.
Jo, mám expres verzi.
podle mě jeden z hlavních problému je, že ty každý "frame" smažeš
předchozí objekty na canvasu + vytvořích nových X čar a dalšího ...
whatever.
Nebylo lepší spíš ty vytvořené čáry (pokud jsou opravdu nutné) jen
posunout o pohyb slideru místo vytváření a mazání?
Nj, ale jak mu tohle říct? První čára by se musela posunout o velikost slideru, druhá čára o dvojnásobek, třetí o trojnásobek, atd.. Pozici jednotlivých čar mřížky nemám nikde uloženou k manipulaci.
Se koukni po nějakých pluginech, popřípadě si to implementuj sám.
A jen čistě teoreticky, kdybych přece čáry chtěl jen posouvat, tak bych stejně canvas musel promazat a vykreslit čáry znovu ne?
Zobrazeno 11 zpráv z 11.