Diskuze: Vzdělání v C#
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Brigáda Ona je větší šance, že to skutečně neumíš, než že to skutečně umíš.
Certifikáty přímo od MS (stojí to ale ~100$ a je platný jen na rok, možná dva). Popř mít za sebou něco co jsi za tu dobu vydevelopil...
Volá s to referencia na ktorej môžeš ukázať využitie tvojich poznatkov a znalostí ...
Já si myslim, že to skutečně NEumíš. Články a tutoriály tady sou perfektní, ale dokud nezískáš zkušenosti z nějakých projektů, tak prakticky neumíš nic. Najdi si nějakou práci (zadarmo) vymysli si projekt.. zeptej se známejch, jestli se jim nehodí nějaká aplikace.. udělej něco z čeho třeba časem vytřískáš ňákou korunu.. něco co budeš moct ukázat potenciálnímu zaměstnavateli.. Když řekneš že všechno umíš, ale nic si nikdy neudělal, tak je to špatný..
jestli chceš důkaz mích schopností můžeš se podívat na projekt co dělám na Unity 5.0.0(btw. dělám sám grafiku, animace i kód takže grafika není nějak úžasná)
Tady přece nejde o důkaz pro nás, ale o reference tvé práce pro tvého případného zaměstnavatele. Když budu chtít někoho zaměstnat, bude mě zajímat co umí a ne to, jaké kurzy prošel a jaké má diplomy...
Takže jestli jsem to pochopil. Já si svou práci (většinou) ukládám na můj google drive. Když mně někdo bude chtít zaměstnat jediné co musím udělat je dát mu link na cloud aby se mohl sám podívat ?
Ano, je potřeba se svému zaměstnavateli "pochlubit" tím, co už jsi spáchal... Diplom nebo certifikát o absolvování nezaručuje to, že to skutečně ovládáš, ale předvedená práce mluví sama za sebe...
Uprimne.. Hra v Unity ti nijak nezarucuje zadne know-how a tak to i zmaestnavatel, ktery unity zkousel brat bude..
V Unity poskladas pomerne silne advanced vec, aniz by si musel nejak vice rozumet jak veci funguji.. protoze to proste nakoukas a nactes..
Lze z toho ale casto zjistit minimalne zkusenost. Priklad:
veci v kodu jako:
lightSource.range = (3 - pong);
if(end == true)
Prave naznacuji na pohled to, ze si to proste bezhlave zkopiroval, protoze to tak nekdo udelal.. Proste si opsal kod, protoze ho tak nekdo napsal.
Stejne tak napr.
if (RotateX == true) {
XSpeed = RotateSpeed;
} else {
XSpeed = 0;
}
Ja kdyz to vidim tak me hned napadnou otazky typu:
atd.
A na pohovoru se zeptam, co je ternarni operator
Ve skutečnosti jsem to všechno napsal já, já vyloženě nesnáším použití cizího kódu.
lightSource.range = (3 - pong);
tento kód pozvolna zmenšuje a zvětšuje rozsah světla... o světlo jako takové nejde, jde spíše o halo efekt který se zvětšuje s rozsahem světla.
if(end == true)
to je z kódu který pohybuje od bodu A do bodu B čímkoliv k čemu je
připojen.
poslední kousek kódu je z podobného skriptu jen místo pohybu sem a tam
objektem otáčí.
jestli si myslíš že je to cizí kód tak to bude nejspíš proto že má v
inspektoru volitelné hodnoty, snažil jsem se udělat univerzální skript
který bych mohl použít v jakémkoliv objektu.... uznávám trochu to vypadá
jako copy-pastnuté ale když by to mohl napsat někdo na internetu proč bych
to potom nemohl napsat já ?
Ale mě o tom nepresvedcuj.. Nejsi u mě na pohovoru tam bys stejně dostal custom zadání jeste
Jinak šlo mi spíše o to, že čím déle píšeš, tím více máš
většinou potřebu kód zkracovat a tedy nenapises if (end==true) ale prostě
jen if (end) .. Pokud Ještě máš nějaké zkušenosti a dělal si v týmu,
tak automaticky to už nepojmenujes end, ale IsEnd, aby bylo hned jasné, že
jde o bool.
A podobné věci. Takovéto věci na tebe prozradi také hodně informací. U
toho prvního mi šlo o to od tebe vědět, proč je tam ta zavorka
Jinak na použití cizího kódu není nic špatného.. Naopak by si měl ctít principy jako do not reinvent wheel a už rozhodně bys neměl trpět ,, not invented here" syndromem, to je úplně to nejhorší:)
inu závorka tam je protože jsem si na to navykl když jsem dělal v GML,
aktuálně se učím C# a na prémiové články o C# si vydělávám psaním
článků do gml (to já bych ty body mohl koupit ale nemám za co).
v GML se použitím závorek určovalo pořadí matematických akcí.
jinými slovy v GML by
lightSource.range = 3 - pong;
znamenalo že se lightSource.range rovná 3, ovšem -pong by byl
ignorován.
k tomu cizímu kódu, já osobně jsem se s Unity3D učil tak že jsem
copy/pastnul cizí řešení, otestoval jestli funguje a pak řádek po řádku
zkoumal proč to funguje a jak. Dnes se cizích kódu děsím protože se bojím
že rozbijí už hotový(mnou napsaný) kód.
Zobrazeno 15 zpráv z 15.