Diskuze: Windows Forms - Editor for Engine
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Vytvoříš si třídu Map která bude držet jednotlivé Tiles (kousek mapy). Tile už bude mít jednotlivé info které potřebuješ.
Třída Map bude mít metodu UlozMapu() (pro mě hezčím název SaveMapToXML() ) kde už zpracuješ jednotlivá data a vytvoříš XML. Xml můžeš vytvořit například přes SAX nebo pohodlněji přes DOM na úkor výkonu. Jak s nimi pracovat nalezneš zde na devbooku v sekci C# -> Práce se soubory
Editor uděláš nejspíš přes PictureBox a budeš vykreslovat jednotlivé
Tiles a nebo (kvůli rychlosti) můžeš propojit XNA + WinForm
Viz. http://xbox.create.msdn.com/…rms_series_1 a video které mi
i pomohlo http://www.youtube.com/watch?…
Myslel som samotný editor, v hre s načítaním mať nebudem. Ako napríklad keď mám šírku mapy 6000px spraviť to aby sa zobrazil posuvník? ...Vo Windows Forms som začiatočník.
PS: Tiež preferujem anglické názvy
Však říkám, zkombinovat XNA a WinForm. Budeš mít ve Formech komponent XNAPanel. V ní bude logika XNA -> rychlejší vykreslování ale těžší napojení na Formy.
Tvoříš v XNA a neznáš vůbec Formy Koukni sem http://www.itnetwork.cz/…editor-map-1 a http://www.itnetwork.cz/…editor-map-2
Ten tutoriál http://www.youtube.com/watch?… je super díki
A ešte otázka, ako spraviť skrolovanie? Podľa toho videa som "všetko"
pochopil
Scrollování v XNA ? Budeš posouvat Cameru, kterou si vytvoříš, tedy
vlastně Matrix pro vykreslování. Pokud děláš v XNA, víš jak na to .
Ale né, nic kombinovat nebude. K čemu ti je akcelerovaná grafika v editoru? hezky picturebox a Graphics.
Občas mi přišlo že Graphics je pomalý. Ano mě i jemu bude stačit
picturebox + graphics. Promakanější editor už bych řešil takto
Když se graphics dobře využije může být rychlý tak akorát.
Jo, spíše než tutoriál na editor by se nejdříve hodil tutoriál na
graphics aneb jak kreslit základní tvary, text a obrázky.
Tak osobně Graphics používám, nebo spíše ve škole kdy nyní děláme
různé aplikace. Pro grafy, jednoduché vykreslování stačí, to neříkám
. ALe pokud budeš dělat
TileEditor s více vrstvami, Graphics už podle mě padá
Aj tak to spravím v kombinácii Windows Forms a XNA, vo Windows Forms moc
neviem a XNA zvládam
Zobrazeno 15 zpráv z 15.