Diskuze: WPF - Drop Shadow bez účinku na vnitřek
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tak jsem to vyřešil tak, že jsem dovnitř narval Rectangle a aplikoval ten effekt na něj, ale stejně je to hrozně náročný, takže budu muset vymyslet něco jiného...
A co třeba zkusit nastavit pozadí toho rámečku?
Background="White"
Já myslím, že ti to dělá stín těch kontrolek uvnitř, protože máš pozadí rámečku nastavenou na průhlednou, ale jen hádám jak to asi máš.. Nebo mě napadá si zahodit stín a udělat si druhý rámeček, kterému nastavíš BorderThickness na "pomyslný" rámeček co bude dělat stín, v podstatě si nasimulvat svůj stín.
Nemohl jsem nastavit pozadí na bílou, ani na žádnou jinou barvu, nakonec jsem to vyřeši, sice složitě, ale funkčně. Vytvořil jsem si čtvereček s glow efektem a rozložil efekt na osm dílů (Levý horní roh, horní hrana, pravý horní roh, ...) a ty jsem pak poskládal okolo Rectanglu. Není to nejlepší řešení, ale výkonově je nejmíň náročné.
Já si myslím, že se to dá řešit normálně dvěma rámečky (popřípadě Rectangly) přes sebe, s tím, že jeden bude opravdový rámeček a druhej bude jen stín za ním. Jinak obecně je ten stínovej efekt docela výkonově náročnej no.. osobně jsem ho nikdy ani nepoužil.
Většina bitmap efektů není hardwarově akcelerovaná, je dobré konzultovat s dokumentací, jestli je efekt softwarový nebo hardwarový. Obecná rada je glow effect radši nepoužívat, pokud se nejedná o statickou část UI. Stejné to bylo s radiálním gradientem, ale ten už možná opravili.
Gradienty jsou opravený (i lineární), běžně je používám při animacích, a tomu glow efektu jsem se vyhnul, když už vím jaký to s ním je
Zobrazeno 7 zpráv z 7.