Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
D0ll0k
Člen
Avatar
D0ll0k:8.8.2015 17:07

Ahojte :). Nevíte někdo jestli je ve Visual studiu něco podobného jako: Input.GetAxis("Ver­tical") v Unity?

Odpovědět
8.8.2015 17:07
Veni, vidi, programmato
Avatar
Odpovídá na D0ll0k
Vojtěch Pospíchal:8.8.2015 19:04

Unity je herní engine a Visual Studio je IDE. Samozřejmě, že to tak jednoduché nebude. Pokud chceš dělat nějaký herní projekt, koukni se na MonoGame (bývalé XNA).

 
Nahoru Odpovědět
8.8.2015 19:04
Avatar
D0ll0k
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
D0ll0k:8.8.2015 20:25

Dobře díky

Nahoru Odpovědět
8.8.2015 20:25
Veni, vidi, programmato
Avatar
D0ll0k
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
D0ll0k:11.8.2015 16:17

Nakonec jsem to stejně vyřešil. A to tak, že jsem si zaznamenával dvě pozice myši, které jsem od sebe odečítal. :)

Nahoru Odpovědět
11.8.2015 16:17
Veni, vidi, programmato
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.