Diskuze: XNA - kolize, kruhové objekty
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pokud chceš kolizi kruh-kruh, stačí ti pouze odečíst 2 vektory (Vector2 souřadnice středů těch kruhů) a porovnat, zda je tato vzdálenost menší, než součet jejich poloměrů.
Tedy něco jako:
Vector2 v1 = new Vector2(x1, y1);
Vector2 v2 = new Vector2(x2, y2);
Vector2 vzdalenost = v1 - v2;
if (vzdalenost.Length() < polomer1 + polomer2) ...
Bez vektorů se to dá řešit hezky přes pravoúhlý trojúhelník, ale to je v XNA zbytečné.
pokud bych chtěl kolizi kruh - obdelník?
...ale díky
Už jsem ti odpověděl - v druhém tématu - nevím proč máš 2...
jo aha, všimnul jsem si toho až teď, omlouvám se, jedu přes net v mobilu
(neni to 3G) takže někdy s tím mám větší problémy než obvykle...
Díky
Zobrazeno 7 zpráv z 7.