Diskuze: XNA změna textury
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Musím doplnit místo "hrac" "active_hrac".
spriteBatch.Draw(hrac, new Vector2(220, 220), Color.White);
Zkoušel jsem to už proměnnou a v metodě Update při stisku tlačítka změnit hodnotu na "active_hrac", ale vyžaduje to typ Texture2D.
No, teď taky nevím jestli to chápu správně já. Ale musíš si v metodě LoadContent načíst obě textury například do proměnných Texture2D aktivní, neaktivní (nebo do jednoho pole). Pak po stisku klávesy prostě dodáš buď jednu, nebo druhou texturu do proměnné hráč, která samozřejmě bude vyžadovat typ Texture2D, když jí v metodě Draw uvádíš jako texturu...
U animovaných obrázků se to dělá většinou tak, že si jednotlivé framy uložíš do jednoho obrázku vedle sebe. Potom k vykreslení používáš přetížení metody Draw(), kde lze specifikovat oblast ze zdrojové textury, kterou chceš vykreslit, je to parametr typu Rectangle.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.