NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Jan Dvořáček:27.5.2016 20:01

Dobrý den, potřeboval bych pomoct se zastavením pictureboxu při kolizi.
Zkoušel jsem
If picBlok5.Bounds­.IntersectsWit­h(picZakladna­.Bounds) Then
a za to, že se k picBlok5.top bude místo 3 přičítat 0, takže by se to mělo teoreticky zastavit.

ukázka: https://gyazo.com/…fbe5918d5012

Odpovědět
27.5.2016 20:01
You're never too old to learn something stupid
Avatar
Odpovídá na Jan Dvořáček
sadlomaslox25:28.5.2016 11:56

me to funguje v pohode (akorat je to v C#)

int downSpeed = 2;
var t = new Timer();
t.Interval = 10;
t.Tick += (a, b) =>
{
    pictureBox1.Top += downSpeed;

    if (pictureBox1.Bounds.IntersectsWith(pictureBox2.Bounds))
        downSpeed = 0;
};
t.Start();

chyba bude spis nekde jinde v kodu.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
28.5.2016 11:56
Avatar
Jan Dvořáček:28.5.2016 16:43

To si nemyslím, protože pokud dám místo "picBlok5.top+=0 nebo "krok=0" tmrBlabla.Stop() tak se timer prostě vypne. takže nevím no...

Editováno 28.5.2016 16:43
Nahoru Odpovědět
28.5.2016 16:43
You're never too old to learn something stupid
Avatar
Odpovídá na Jan Dvořáček
sadlomaslox25:28.5.2016 16:51

tak sem dej cely kod. ten muj kod je presne to cos psal a me se to zastavi pri kolizi.

 
Nahoru Odpovědět
28.5.2016 16:51
Avatar
Jan Dvořáček:28.5.2016 17:01

Už jsem to opravil... Já .... jsem omylem dal do podmínky kolize kolizi s pozadím hry místo základny... -__- :D
Teď už to funguje. Přikládám obrázek. Děkuji Ti ale, že jsi se mi snažil pomoct :)

Nahoru Odpovědět
28.5.2016 17:01
You're never too old to learn something stupid
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.