Diskuze: Zrychlení kódu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
tak nedel 10 000 ruznych modelu se stejnou texturou a materialem ale udelej jeden geometricky slozity model. je to x nasobne rychlejsi. dal klasika jako nepouzivat backmaterial a zbytecne slozite materialy pokud je nepotrebujes.
jj, díky , ale tohle jsem jen chtěl otestovat kolik otáčejících se kostek zvládne WPF vykreslit bez záseků na mém PC. Rychlost vykreslovaní, ale teď zatím neřeším, zatím mi jde jen o tu rychlost přidávání modelů do Viewportu, jestli to jde zrychlit.
Tak teoreticky můžeš vytvořit ošklivou statickou proměnnou, kam budeš
dočasně ukládat modely z několika vláken a potom ji jen nastavit jako
Group.children
Netuším, jestli se to urychlí, jestli je to thread-safe, ale dozajista vím,
že je to strašná prasárna
Díky, použít vlákna mě ani nenapadlo , až se k tomu dostanu, tak zkusím jestli mi to urychlí nějaká thread-safe, kolekce. Jestli jo, tak ti pak označím řešení.
Co treba Parallel.For?
https://msdn.microsoft.com/…vs.110).aspx
Zobrazeno 6 zpráv z 6.