Satikova 2D izometrická strategie
Zatím blíže nespecifikovaná strategická hra, běžící ve 2D izometrickém enginu.
Informací zatím moc není, ještě jsem nad tím moc nepřemýšlel, když
s tím pohnu nebo mě něco napadne, tak to sem přidám
Hra ke svému spuštění potřebuje XNA redist 3.1, stahovat můžete zde: http://www.microsoft.com/…details.aspx?…
Kdo na tom dělá:
Programování: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game design: Satik, Kouleman
V čem to dělá:
XNA 3.1 + MSVS 2008
Zajímavosti
- Tvorba grafiky: https://www.youtube.com/watch?…
- Záznamy z programování: https://www.youtube.com/watch?… , https://www.youtube.com/watch?…
- 09.01.2013 má celý projekt 3791 řádků kódu (v .cs souborech).
- 18.01.2013 má celý projekt 4696 řádků kódu (v .cs souborech).
- 02.02.2013 má celý projekt 7336 řádků kódu (v .cs souborech).
Deník
- 30.12.2012 - přepsání starého enginu ze skákačky na strategii - vykreslování mapy
- 01.01.2013 - nějaké další optimalizace vykreslování mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhraní pro vstup myši
- 06.01.2013 - prepsano vykreslovani, aby bralo v potaz Z-order
- 07.01.2013 - vykreslování (statických) objektů na mapě, setup, další optimalizace
- 08.01.2013 - editor vlastností objektů
- 09.01.2013 - malé gui, editace mapy, animace objektů na mapě, ukládání/načítání mapy
- 12.01.2013 - poupraveno vykreslování terénu při pohybu mapou, mělo by to nyní běžet plynuleji a na pomalejších počítačích i rychleji
- 16.01.2013 - základy třídy hráč
- 17.01.2013 - menu, začátek implementace jednotek - už se vykreslují, lze je označovat a přesouvat je (zatím ignorují obsah mapy i ostatní jednotky)
- 18.01.2013 - pathfinding jednotek, poupraveno selektování jednotek
- 21.01.2013 - pokus o kolize jednotek
- 22.01.2013 - kamarád z Finska mi začal pomáhat s grafikou, editor vlastností políček mapy
- 27.01.2013 - editor vlastností jednotek, animace jednotek
- 29.01.2013 - přepsání pathfindingu - nyní je hledání cesty cca 30x rychlejší
- 30.01.2013 - kompletně přepsáno řešení kolizí jednotek, nyní se už skupinka jednotek nezasekne o sebe navzájem někde v půlce cesty, pokud jednotka jiné jednotce překáží, tak se snaží uhnout, není to ještě dokonalé a když se někam přesouvá skupina jednotek, tak nevytvoří nějakou formaci nebo chumel, ale frontu, ale už to má náznaky použitelnosti
- 01.02.2013 - jednotkám a objektům přidány vlastnosti jako útok, rychlost útoku, rychlost, hitpointy atd., přidána komprese souborů s těmito daty, healthbary
- 29.03.2013 - kolize jednotek mezi sebou odebrány, skupiny jednotek se při
přesunu o sebe každou chvíli zasekávaly, možná to ještě někdy v
budoucnu zase přidám
Nejbližší plány
- Útoky
- Výstavba budov a jednotek
- Těžba surovin
- Začít vymýšlet gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...
Ukázka
Galerie




Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkamiStaženo 720x (4.28 MB)