Picikadario Test Beta
Ahoj, asi před rokem jsem se poprvé dostal k frameworku XNA Game studio, pokusil jsem se v něm o jednoduchou hru, a jak rychle jsem ho objevil, tak jsem s ním zase skončil. Nicméně přibližně před půl rokem jsem se k němu opět vrátil s větším odhodláním, plány i ambicemi a tentokrát jsem to dotáhl mnohem dále.
Popis
	Úvodní obrazovka
Picikadario Test Beta je/bude akční 2D střílečka s několika velmi dobře známými typy zbraní, podomácku „na koleni“ zbouchanou jednoduchou grafikou, vlastním dabingem a v budoucnosti možná i multiplayerem.
Aktuální progress
- ██████████ Pohyb
 - █████████░ Střelba
 - █████████░ Grafika
 - ███░░░░░░░ Mapa
 - █░░░░░░░░░ UI
 - █░░░░░░░░░ Děj
 
Verze
Beta 0.1
- Vytvořeny základní herní principy, tzn:
 - Kolizní a nekolizní objekty
 - Pohyb, skákání a gravitace
 - Příprava tříd pro zbraně a střelbu
 
	Náhled menu
Beta 0.1.1
- Opraveny kolize
 - Přidány malé ruční zbraně (Python, CZ Vzor 82, Desert Eagle, Magnum .45)
 - Upraven systém míření (od této doby neměnný)
 - Přidána opakující se animace na pozadí menu
 - Přidána hudba a zvukové efekty
 - Vytvořena pokusná mapa pro testování gravitace, kolizí a budoucích botů
 
Beta 0.1.2
- Výpočet trasy nábojů, vykreslování a jejich kolize s objekty
 - Zbraně získaly rozdílné vlastnosti (konkrétně vlastní zvuk výstřelu, sílu, počet nábojů, zpětný ráz a dobu přebíjení)
 - Přidány panely zobrazující počet životů, nábojů či zbývající čas do přebití zbraně
 - Přidán laser kvůli usnadnění míření
 
Beta 0.2
- Přidáni počítačoví hráči vybavení UD (původní záměr byla UI)
 - Přidáno provizorní zobrazování zabití
 - Třída pro velké zbraně – samopaly, útočné pušky a pušky
 - S tím souvisí přidání dalších vlastností zbraní – automatická/natahovací
 - Přidáno AK-47 a Kar98
 - Odebrán Python
 - Na základě zpětné vazby mých 11 fanoušků na facebooku odebrán laser a přidán klasický zaměřovač (křížek místo kurzoru)
 - Přidána úvodní obrazovka a PEGI rating
 
*UD – umělá demence
	Velká automatická zbraň -> AK-47
Plány do budoucna
- Předělat UD na UI
 - Vymyslet a aplikovat způsob získávání zbraní a nábojů
 - Vytvořit balíček reálně a hezky vypadajících map
 - Interaktivní objekty
 - Aplikovat děj -> mise a savy -> různé herní módy (Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the flag, …)
 - Multiplayer ?
 
	Skok z beden s nejsilnější ruční zbraní - Magnum .45
Předem děkuji za jakoukoliv kritiku, dotazy, připomínky, pochvaly či
stížnosti. Vemte prosím v potaz, že hra není hotová, je moje první a s
vývojem her nemám absolutně žádné zkušenosti 
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkamiStaženo 619x (30.6 MB)
				
