Tvorba shaderů v HLSL
Lekce 1 - XNA a HLSL - První shader
V tomto prvním tutoriálu si zkusíme vytvořit jednoduchý shader do XNA v HLSL a popíšeme si jeho jednotlivé části a pomocí něj vykreslíme první model.Lekce 2 - XNA a HLSL - Textury
V tomto díle se podíváme na to, jak na trojúhelníky pomocí shaderů nanášet textury v HLSL (XNA). Zjistíme něco také o samplerech a možnostech filtrování.XNA a HLSL - Světla poprvé
V tomto dílu se podíváme na zoubek světlům a jejich typům. Přidáme si materialály a také přidáme první světlo. A to vše s pomocí HLSL a XNA 4 v C# .NET.Lekce 3 - XNA a HLSL - Světla podruhé
V tomto dílu tutoriálu si vytvoříme ambientní a směrové světlo. Přidáme si k nim také odlesky (specular). A to vše v HLSL, XNA 4 a C# .NET.Lekce 4 - XNA a HLSL - Světla potřetí
V tomto dílu si vytvoříme bodové světlo (point light) a reflektor (spot light) v programovacím jazyce C# .NET a za pomoci XNA 4 a jazyka HLSL.Lekce 5 - XNA a HLSL - Postprocesory
V tomto dílu si napíšeme systém pro postprocesorové efekty v HLSL a C# .NET XNA. Na závěr si napíšeme první jednoduchý efekt - převod na černobílé barvy.Lekce 6 - XNA a HLSL - Negativ, embos, gamma, toonshading a sobel
V tomto nadupaném díle si připravíme hned několik postprocesových shaderů. Těšit se můžete na negativ, embos, gamma korekci, toonshading a detekci hran.Lekce 7 - XNA a HLSL - Postprocesory Sepia, Alfa masking a Noise
V tomto díle se podíváme na další trojici shaderů. Bude to na Sepia, alfa masking a na závěr si obraz rozházíme trochou šumu. To vše v C# .NET XNA a HLSL.