Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Satikova 2D izometrická strategie

Zatím blíže nespecifikovaná strategická hra, běžící ve 2D izometrickém enginu.

Informací zatím moc není, ještě jsem nad tím moc nepřemýšlel, když s tím pohnu nebo mě něco napadne, tak to sem přidám :)

Hra ke svému spuštění potřebuje XNA redist 3.1, stahovat můžete zde: http://www.microsoft.com/…details.aspx?…

Kdo na tom dělá:

Programování: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game design: Satik, Kouleman

V čem to dělá:

XNA 3.1 + MSVS 2008

Zajímavosti

Deník

  • 30.12.2012 - přepsání starého enginu ze skákačky na strategii - vykreslování mapy
  • 01.01.2013 - nějaké další optimalizace vykreslování mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhraní pro vstup myši
  • 06.01.2013 - prepsano vykreslovani, aby bralo v potaz Z-order
  • 07.01.2013 - vykreslování (statických) objektů na mapě, setup, další optimalizace
  • 08.01.2013 - editor vlastností objektů
  • 09.01.2013 - malé gui, editace mapy, animace objektů na mapě, ukládání/načítání mapy
  • 12.01.2013 - poupraveno vykreslování terénu při pohybu mapou, mělo by to nyní běžet plynuleji a na pomalejších počítačích i rychleji
  • 16.01.2013 - základy třídy hráč
  • 17.01.2013 - menu, začátek implementace jednotek - už se vykreslují, lze je označovat a přesouvat je (zatím ignorují obsah mapy i ostatní jednotky)
  • 18.01.2013 - pathfinding jednotek, poupraveno selektování jednotek
  • 21.01.2013 - pokus o kolize jednotek
  • 22.01.2013 - kamarád z Finska mi začal pomáhat s grafikou, editor vlastností políček mapy
  • 27.01.2013 - editor vlastností jednotek, animace jednotek
  • 29.01.2013 - přepsání pathfindingu - nyní je hledání cesty cca 30x rychlejší
  • 30.01.2013 - kompletně přepsáno řešení kolizí jednotek, nyní se už skupinka jednotek nezasekne o sebe navzájem někde v půlce cesty, pokud jednotka jiné jednotce překáží, tak se snaží uhnout, není to ještě dokonalé a když se někam přesouvá skupina jednotek, tak nevytvoří nějakou formaci nebo chumel, ale frontu, ale už to má náznaky použitelnosti
  • 01.02.2013 - jednotkám a objektům přidány vlastnosti jako útok, rychlost útoku, rychlost, hitpointy atd., přidána komprese souborů s těmito daty, healthbary
  • 29.03.2013 - kolize jednotek mezi sebou odebrány, skupiny jednotek se při přesunu o sebe každou chvíli zasekávaly, možná to ještě někdy v budoucnu zase přidám :)

Nejbližší plány

  • Útoky
  • Výstavba budov a jednotek
  • Těžba surovin
  • Začít vymýšlet gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...

Ukázka


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2012.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 651x (4.28 MB)

 

Všechny články v sekci
MonoGame - Tvorba her v C# .NET
Článek pro vás napsal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Uživatelské hodnocení:
6 hlasů
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity