Picikadario Test Beta
Ahoj, asi před rokem jsem se poprvé dostal k frameworku XNA Game studio, pokusil jsem se v něm o jednoduchou hru, a jak rychle jsem ho objevil, tak jsem s ním zase skončil. Nicméně přibližně před půl rokem jsem se k němu opět vrátil s větším odhodláním, plány i ambicemi a tentokrát jsem to dotáhl mnohem dále.
Popis
Úvodní obrazovka
Picikadario Test Beta je/bude akční 2D střílečka s několika velmi dobře známými typy zbraní, podomácku „na koleni“ zbouchanou jednoduchou grafikou, vlastním dabingem a v budoucnosti možná i multiplayerem.
Aktuální progress
- ██████████ Pohyb
- █████████░ Střelba
- █████████░ Grafika
- ███░░░░░░░ Mapa
- █░░░░░░░░░ UI
- █░░░░░░░░░ Děj
Verze
Beta 0.1
- Vytvořeny základní herní principy, tzn:
- Kolizní a nekolizní objekty
- Pohyb, skákání a gravitace
- Příprava tříd pro zbraně a střelbu
Náhled menu
Beta 0.1.1
- Opraveny kolize
- Přidány malé ruční zbraně (Python, CZ Vzor 82, Desert Eagle, Magnum .45)
- Upraven systém míření (od této doby neměnný)
- Přidána opakující se animace na pozadí menu
- Přidána hudba a zvukové efekty
- Vytvořena pokusná mapa pro testování gravitace, kolizí a budoucích botů
Beta 0.1.2
- Výpočet trasy nábojů, vykreslování a jejich kolize s objekty
- Zbraně získaly rozdílné vlastnosti (konkrétně vlastní zvuk výstřelu, sílu, počet nábojů, zpětný ráz a dobu přebíjení)
- Přidány panely zobrazující počet životů, nábojů či zbývající čas do přebití zbraně
- Přidán laser kvůli usnadnění míření
Beta 0.2
- Přidáni počítačoví hráči vybavení UD (původní záměr byla UI)
- Přidáno provizorní zobrazování zabití
- Třída pro velké zbraně – samopaly, útočné pušky a pušky
- S tím souvisí přidání dalších vlastností zbraní – automatická/natahovací
- Přidáno AK-47 a Kar98
- Odebrán Python
- Na základě zpětné vazby mých 11 fanoušků na facebooku odebrán laser a přidán klasický zaměřovač (křížek místo kurzoru)
- Přidána úvodní obrazovka a PEGI rating
*UD – umělá demence
Velká automatická zbraň -> AK-47
Plány do budoucna
- Předělat UD na UI
- Vymyslet a aplikovat způsob získávání zbraní a nábojů
- Vytvořit balíček reálně a hezky vypadajících map
- Interaktivní objekty
- Aplikovat děj -> mise a savy -> různé herní módy (Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the flag, …)
- Multiplayer ?
Skok z beden s nejsilnější ruční zbraní - Magnum .45
Předem děkuji za jakoukoliv kritiku, dotazy, připomínky, pochvaly či stížnosti. Vemte prosím v potaz, že hra není hotová, je moje první a s vývojem her nemám absolutně žádné zkušenosti
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkamiStaženo 545x (30.6 MB)