Koulič
Koulič je jednoduchá hra vytvořená během tří večerů v Unity a sestávající se ze tří levelů. Hráčovým cílem je dorazit s koulí do cíle.
Ovládání
Hra se ovládá W S A D nebo šipkami a reset kuličky přes X / Enter / Backspace / Delete.
Pokud se vám v prvním levelu bugne skleněná deska, restartujte hru
Hodnocení poroty
Tento projekt se účastnil soutěže ITnetwork summer 2020.
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
David Čápka |
8.5 | Hezky zvládnutá 3D arkáda o 3 levelech, která určitě neurazí a pobaví snad každého. Levely jsou hezky zpracované a každý umožní vžít se do daného prostředí (ta jsou celkem kreativní, totalitní červené ubrusy a pak piráti z Karibiku, člověk se těší, co bude dál a motivuje ho to hrát). Je škoda, že levelů není víc, spíše to hráče namlsá na další a hra se pak skončí. Neplánuješ na nějaký ročník dodělat ty tvoje hry z minula, třeba to Diablo, Kadiboudu nebo tohle? Určitě by tam mohly být i jednodušší levely na začátek typu v prvním se ani nedá umřít a podobně, takový level trvá pár vteřin, tak i když bude fakt jednoduchý, tak nudit nebude. A samozřejmě zas cením vlastní hudební doprovod. Díky za účast |
Samuel Hél |
8.5 | Pěkně vypadající 3D hra, kde se pohybujete kuličkou pomocí kláves AWSD. Levely jsou obtížnostně stupňovány a mají checkpointy, tak se dají vcelku jednoduše zvládnout. Bez nich bych měl takové nervy, že bych hru raději vypl. V cestě vám stojí skleničky a další předměty, které můžete rozbít. Fyzika a zvuk jim nechybí. Hra má vlastní doprovázející hudbu, kterou hodně cením a jako fanoušek Pirátů z Karibiku si autor šplhl. Na druhou stranu, začala mi po několika minutách lézt na nervy, protože jsem ji už slyšel mnohokrát a díky tomu jsem ještě více mařil svůj výkon ve hře. Kdyby hra měla více levelů, bral bych ji jako dokončenou. |
Michal Čápka |
8.5 | Hned ze začátku bych rád řekl, že si velmi vážím toho, že jsi naším pravidelným účastníkem a ani tentokrát jsi nezklamal Hra se mi líbila, oceňuji i nahrání vlastní hudby (brácha říkal, že to tak děláš u všech svých her, to je super). Hodně nás zachraňovala existence checkpointů Hra je výzvou a dohrát jí není úplně jednoduché. Shodou okolností se nám letos v rámci soutěže objevil dost podobný projekt - CrazyBall, který má kromě úkolu dostat kuličku z bodu A do bodu B také zajímavé zpestření v podobě různých power-upů a efektů (možná nápad pro příště na zpestření). Jinak za mě skvělá hra a dobrá práce. |
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 10x (174.17 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#