VoxelEngine v Unity
Jedná se jednoduchou ukázku vlastního voxel enginu.
Voxel enginy se hodí v situacích, kdy je potřeba mít načteno velké množství objektů a není potřeba je vykreslovat celé. Proto se vykreslí jen obal (v tomto případě obal terénu) a se zbytkem se jednoduše nebude počítat. Základní jednotka, ze které se svět skládá, je tvz. chunk, který se skládá z jednotlivých bloků. Jeho velikost bývá většinou 16x16x16 bloků.
Svět se ze základu skládá z jediného materiálu (kamene) a dynamicky se generuje podle hráčova pohybu tak, aby byl svět vytvořený pouze kolem něj v dané oblasti. Svět se generuje podle tzv. seedu, který je buď náhodně vygenerován, nebo ho hráč zadá.
A co vlastně můžete v ukázce dělat? Máte na výběr 4 bloky/materiály (dřevo, kámen, cihly a vlnu), ze kterých můžete stavět a samozřejmě cokoliv bourat. Každý blok/materiál má však vlastní "odolnost" a tak zbourání cihel dá větší práci, než zbourání dřeva.
Galerie




Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 41x (12.55 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#