Zombie Hunter
FPS hra, kde musíte najít 5 jerrycan a naplnit generátor. Přitom jak hledáte jerrycans, tak na vás útočí zombie a vy je musíte střílet, jinak vás zabijí. Na projektu jsem pracoval sám.
Programovací jazyky / enginy
- C#
- Unity 3D
Další nástroje
- Clip Paint Studio Pro
3D objekty a 2D obrázky
- 3D objekty jsem většinou stáhl z http://devassets.com/…ern-weapons/ nebo z Unity asset storu
- 2D obrázky jsem dělal/upravil sám
Pokud chcete kompletní projekt, tak mi napište prosím do komentáře. Nahraji vám jej na drive, jelikož projekt má tak 1.5GB.
Soutěž
Projekt byl vytvořen do programátorské soutěže ITnetwork summer 2019.
Vyjádření poroty
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
David Jančík |
5 | Ze začátku jsem byl ze hry nadšený, z toho co přijde, ale po chvíli mě začala trochu nudit. Krabice by na sobě mohly mít alespoň křížek, aby bylo vidět, že jsou to životy. Na baráku bych očekával, že obchod bude nějak označený, ideálně, aby tam bylo nějaké rozhraní. Chtělo by to více druhů zombíků, nějaké odolnější apod. Podobně by to chtělo i více druhů zbraní (např. sniperku). Mapa byla docela malá a předvídatelná, stačilo vlastně chodit do rohů. Když jsem našel generátor, bylo u něj naspavnovaných několik kanistrů nad sebou, což vlastně způsobilo, že mi celé předešlé hraní teď připadalo zbytečné. Konec byl trochu moc rychlý, jen krátká hláška, čekal jsem, že se něco stane nebo se odhalí nějaká zápletka. |
Michal Čápka |
8 | Graficky a efekty našlapaný kousek, gameplay je ovšem poměrně stereotypní. Hra nemá žádný příběh, člověk se někde narodí a sbírá kanistry. Příběhově mě to moc nenadchlo, i když vše fungovalo po stránce enginu jak má. Celá mapa má jen jednu texturu a bez minimapy tam člověk trochu bloudil a jen sbíral krabice a střílel stále ty stejné zombíky. Myslím, že je zde ještě nevyužitý potenciál. Zážitek ochuzuje chybějící hudba, ta by jinak vykreslovala apokalyptickou atmosféru a způsobila hlubší zážitek. I tak povedená hra, líbila se. |
David Čápka |
8 | Hře nelze v podstatě nic vytknout, vše fungovalo jak má, nápad je to dobrý, zpracovaný také dobře. Jako každý rok má většina her problém s ozvučením, v survival horroru prostě nesmí chybět hudba, to je hned bod dolů a úplně zbytečně. Chození v absolutním tichu prostě není takový adrenalin jako za napínavé hudební kulisy, která by se mohla ideálně ještě střídat podle dramatičnosti (nízký život, velký počet zombíků hodně blízko apod.). Aby hra více oslovila, chtělo by to nějaký příběh, do kterého by se mohl hráč vžít, i kdyby jej třeba jen někdo unesl a probudil se v této podivné lokaci, vyvolalo by to mnohem větší emoční reakci, jak si člověk představí, že najednou zjistí, že je zavřený mezi zombíky, než když se jen spustí nějaká simulace bez možnosti se do hrdiny vžít. Chtělo by to do toho investovat ještě nějaký čas a dodat tomu originalitu. Asi není třeba nic moc měnit na tom jak je to naprogramované, spíš opravdu design příběhu a nyní stereotypního levelu. Hra má více obtížností, ale chybí nějaká challenge proč ji hrát znovu i po dohrání. |
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 27x (57.49 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#