Lekce 2 - Unity (C#) Android: Pohyb, grafika, particles
V minulé lekci, Unity (C#) Android: Nastavení prostředí, jsme si Unity nastavili na Android." Druhá lekce se zabývá hráčem: pohybem, grafikou a particles.
Video
Vytvoření hráče
Přidávám skript, který je použit ve videu, pokud se vám ho nechce
opisovat
using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMoveScript : MonoBehaviour { float flapAmount = 10; public float speed = 150; Rigidbody2D rigid; bool android; // Use this for initialization void Start () { rigid = GetComponent<Rigidody2D>(); if (Application.platform == RuntimePlatform.Android) android = true; else android = false; } // Update is called once per frame void Update () { Vector3 vel = rigid.velocity; print (vel); if (!android) { if (Input.GetMouseButtonDown (0) || Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) { vel = Flap(vel); } } else { if(Input.touches.Length > 0) { vel = Flap(vel); } } vel.x = speed * Time.deltaTime; // plynulý pohyb dopředu rigid.velocity = vel; // upravenou hodnotu ve 'vel' uložíme zpět jako vlastnost rigidbody2D } Vector3 Flap(Vector3 v) // funkce, která se postará, aby nám fireball popolétl { v.y = flapAmount; return v; } }
Jak hra vypadá teď?

Problémy?
Pokud máte nějaké otázky ohledně nastavování, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.
V příští lekci, Unity (C#) Android: Generování stalagů, se budeme věnovat tvoření mapy.