Lekce 13 - Unity (C#) Android: Healthbar 2
V minulé lekci, Unity (C#) Android: Healthbar 1, jsem se zabýval vytvořením ukazatele zdraví, který měl text a jednoduché zmenšování od středu.
V tomto videu je více vizuálních změn, než kódových.
Video
Úprava HealthScript
Ve skriptu bylo upraveno jen několik řádků. Protože jsme měnili hierarchii objektů, nějaké řádky by odkazovaly na neexistující objekty.
using UnityEngine; using System.Collections; public class HealthScript : MonoBehaviour { int health = 100; float initSize; bool dead = false; // Use this for initialization void Start () { initSize = transform.localScale.x; health = 100; RefreshScore(); } void Hit(int damage) { if (dead) return; health -= damage; RefreshScore(); if (health <= 0) Die(); } void Die() { dead = true; } void OnGUI() { if(dead) { if(GUILayout.Button("Restart")) { Application.LoadLevel(Application.loadedLevel); } } } void RefreshScore() { //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health; Vector3 scale = transform.localScale; scale.x = initSize / 100 * health; transform.localScale = scale; } }
Jak hra vypadá teď?

Problémy?
Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.
V příští lekci, Unity (C#) Android: Pauza, přidáme možnost hru zapauzovat.