Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Pythonu. Zároveň využij akce až 80 % zdarma při nákupu kreditů. Více informací:
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 13 - Unity (C#) Android: Healthbar 2

V minulé lekci, Unity (C#) Android: Healthbar 1, jsem se zabýval vytvořením ukazatele zdraví, který měl text a jednoduché zmenšování od středu.

V tomto videu je více vizuálních změn, než kódových.

Video

Úprava HealthScript

Ve skriptu bylo upraveno jen několik řádků. Protože jsme měnili hierarchii objektů, nějaké řádky by odkazovaly na neexistující objekty.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class HealthScript : MonoBehaviour {

    int health = 100;
    float initSize;

    bool dead = false;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        initSize = transform.localScale.x;
        health = 100;
        RefreshScore();
    }

    void Hit(int damage)
    {
        if (dead)
            return;


        health -= damage;
        RefreshScore();

        if (health <= 0)
            Die();
    }

    void Die()
    {
        dead = true;
    }

    void OnGUI()
    {
        if(dead)
        {
            if(GUILayout.Button("Restart"))
            {
                Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
            }
        }
    }

    void RefreshScore()
    {
        //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health;

        Vector3 scale = transform.localScale;
        scale.x = initSize / 100 * health;
        transform.localScale = scale;
    }
}

Jak hra vypadá teď?

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.

V příští lekci, Unity (C#) Android: Pauza, přidáme možnost hru zapauzovat.


 

Předchozí článek
Unity (C#) Android: Healthbar 1
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště Unity - 2D hry
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
Unity (C#) Android: Pauza
Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity