Lekce 14 - 3D střílečka v Unity - Přebíjení - Skript Shoot
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Přebíjení - Náboje a skript Move , jsme začali pracovat na přebíjení a
zobrazení zbývajících nábojů. Nastavili jsme data pro ukazatel nábojů a
upravili skript Move
.
V dnešním Unity3D tutoriálu dokončíme práce na
funkcionalitě přebíjení a zobrazení zbývajících
nábojů editací skriptu Shoot
. Nakonec funkcionalitu
otestujeme 😀
Úprava skriptu Shoot
Upravíme si skript Shoot
pro střelbu.
Jmenné prostory
Mezi jmenné prostory si přidáme knihovnu UnityEngine.UI
pro
práci s textem:
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; // Tento řádek jsme přidali
Proměnné
Nejprve si do skriptu Shoot
přidáme tyto proměnné:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu dokončíme práce na funkcionalitě přebíjení a zobrazení zbývajících nábojů editací skriptu Shoot.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.