Lekce 1 - Unity (C#) Android: Nastavení prostředí
Ahoj, vítám všechny příznivce Unity3D a celkově tvorby her. Rozhodl jsem se pro kurz, který by mohl pomoci všem, kteří se pokouší o vytvoření nějaké pěkné gamesky pro Android. V angličtině jich je dost, ale ne všichni jsou angličtináři.
Sám ještě nevím, jaká hra z toho vzejde. Pokud budete mít nějaké otázky, mohu tutoriály vést směrem, který vyhoví co nejvíce lidem. Třeba nám z toho nakonec vznikne nový Flappy Bird, co my víme?
Krátké info o vydání
Pro začátek bych rád ještě informoval, že po publikování aplikace na Google Play vám může appka klidně vydělávat peníze, protože Unity Technologies dovoluje i ve Free verzi dělat placené aplikace. (Mám pocit, že jsem někde četl, že zisky ale nesmí překročit 100 tisíc dolarů). Celkově publikování na Google Play si ukážeme až budeme mít hru hotovou.
Video
Teď už k samotnému tutoriálu. Už nemá cenu dlouze mlžit, co ve videu uvidíte. Raději vám ho sem hodím rovnou. První díl je o nastavení Unity k vývoji pro Android.
Důležité odkazy z videa:
- Zde si můžete stáhnout JDK: http://www.oracle.com/…s/index.html
- Zde je k dispozici SDK: http://developer.android.com/sdk/index.html
Jak hra vypadá teď?
Co vás čeká?
Zatím jsem nenačal žádný kód, ale hned v příštím dílu se ho dočkáte, nemějte strach.
Problémy?
Pokud máte nějaké otázky ohledně nastavování, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.
V příští lekci, Unity (C#) Android: Pohyb, grafika, particles, se budeme věnovat klíčovému nastavení hráče.