Office week Slevový týden - Květen
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se MS Office
30 % bodů zdarma na online výuku díky naší Slevové akci!

Lekce 13 - Unity (C#) Android: Healthbar 2

V minulé lekci, Unity (C#) Android: Healthbar 1, jsem se zabýval vytvořením ukazatele zdraví, který měl text a jednoduché zmenšování od středu.

V tomto videu je více vizuálních změn, než kódových.

Video

Úprava HealthScript

Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!

Ve skriptu bylo upraveno jen několik řádků. Protože jsme měnili hierarchii objektů, nějaké řádky by odkazovaly na neexistující objekty.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class HealthScript : MonoBehaviour {

    int health = 100;
    float initSize;

    bool dead = false;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        initSize = transform.localScale.x;
        health = 100;
        RefreshScore();
    }

    void Hit(int damage)
    {
        if (dead)
            return;


        health -= damage;
        RefreshScore();

        if (health <= 0)
            Die();
    }

    void Die()
    {
        dead = true;
    }

    void OnGUI()
    {
        if(dead)
        {
            if(GUILayout.Button("Restart"))
            {
                Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
            }
        }
    }

    void RefreshScore()
    {
        //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health;

        Vector3 scale = transform.localScale;
        scale.x = initSize / 100 * health;
        transform.localScale = scale;
    }
}

Jak hra vypadá teď?

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.

V příští lekci, Unity (C#) Android: Animace draka, upravíme hráče, změníme kouli na draka a přidáme mu animaci.


 

 

Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Jak se ti líbí článek?
1 hlasů
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Předchozí článek
Unity (C#) Android: Healthbar 1
Všechny články v sekci
Tvorba 2D arkády pro Android v Unity
Miniatura
Následující článek
Unity (C#) Android: Animace draka
Aktivity (5)

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!