IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Vykreslování jednoduchých objektů ve WPF

Program do soutěže machr na algoritmy se zadáním:

Program bude kreslit na plátno (bude se jednat o formulářovou aplikaci) a to následující 3 tvary: čtverec, kruh a čáru. Program však smí používat pouze metodu k položení pixelu.

Program využívá algoritmus Bresenham na kresbu přímky a jeho upravené verze pro kružnici/elipsu. Rovnoběžník je vykreslen jako 4 přímky. Antialiasing je jen taková hračka, k realistickému má daleko. A vyplňování poch se používá buď záplava nebo u čtverce klasika s přechodem přes hranu.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 246x (151.5 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - Okenní aplikace WPF
Program pro vás napsal martinsakra
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity