Coby, kdyby - Černobyl
Vzhledem k tomu, že zatím neumím udělat nic jiného, než konzolovou aplikaci, tak jsem se rozhodl udělat textovku. Vše, co si tedy ze hry odnesete, bude záležet na tom, jakou máte fantazii a jak to napíšu.
Kdo bude můj parťák?
Vzhledem k tomu, že grafika nebude třeba, tak si všechno stvořím sám.
O co půjde
Ve hře navštívíme Sovětský svaz a to konkrétně jadernou elektrárnu Vladimíra I. Lenina (Černobyl), v dobách, kdy ještě nestála, kdy už se stavěl 4. blok, a nakonec se můžete těšit na posledních 24 hodin před výbuchem, ke kterému ve hře nemusí ani dojít, protože vaše rozhodnutí budou mít vždy nějaký následek, který se projeví v budoucnosti, nebo třeba hned.
Za koho si zahrajete?
Vzhledem k tomu, že na nehodě má podíl několik lidí, tak si budete moc zahrát za: Leonida Brežněva a další soudruhy politiky, Viktora Brujchanova (ale to už bude záležet na vašich předchozích rozhodnutích), Anatolije Ďjatlova, Alexandra Akimova, Leonida Toptunova a dalších.
Co na vás ve hře bude číhat
Setkáte se s náročnými rozhodnutími, atmosférou tehdejšího SSSR a spoustu dalších věcí.
Co, kdy, jak?
Jak postupuje vývoj? Zjisti níže.
5.7.2019
Dnes se stvořil výběr obtížností, scénář a základ herní mechaniky
6.7.2019
Pomalu ale jistě je hotová první obtížnost. Zároveň jsem začal uvažovat o tom, že z mojí prehistorické architektury přejdu na objektově orientovanou.
6.7.2019
Těsně po půlnoci se mi zhroutil celý projekt. Visual Studio začalo
protestovat proti mému switchi ve switchi, který byl v dalším switchi.
Lituju toho, kdo to po mě bude chtít přečíst . Zítra z toho opravdu zkusím
udělat objektově orientovanou aplikaci
8.7.2019
První obtížnost už mám částečně naprogramovanou v OOP. Zároveň ve hře najdete barevné odlišení textů.
12.7.2019
Dokončen tutoriál.
22.7.2019
Opraveno pár drobných detailů a věcí, které jste navrhli ve feedbacku (danke). Ve scénáři "osudová noc" přibyl jeden řádek. Její dokončení vidím někdy na první týden v srpnu. Uděláno prvních pár řádků střední obtížnosti.
9.9.2019
Za ten měsíc a kousek se protáhla osudová noc, s tím že si v ní budete moci "namixovat" chování reaktoru, ehm tedy až to doprogramuju. Hra by měla být po malém osekání hotová v horizontu dvou týdnů.
Co zbývá dodělat?
- Osudovou noc
- Lehčí úpravy stávajících elementů hry
Co se do hry nestihne nejspíš dodat
- Scénáře OD A DO Z bude nahrazen kvízem.
- Dále si mezjarajtete za Toptunova.
Jak si zahrát
- Stáhněte si .zip archiv
- Rozbalte ho
- Otevřete .sln (Hra - coby kdyby\Coby-kdyby--4ernobyl) a nechte ho zkompilovat
- jděte na Hra - coby kdyby\Coby-kdyby--4ernobyl\ConsoleApp1\bin\Release
- Otevřete soubor a zahrajte si tu trochu, co jsem stihl
Soutěž
Projekt byl vytvořen do programátorské soutěže ITnetwork summer 2019.
Vyjádření poroty
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
![]() David Jančík |
2 | Hra působí spíše jako polotovar než jako plnohodnotný příběh. Spoustu situací vypadalo, že jsou jen předdefinované a nedají se příliš ovlivnit. V projektu byly 2 staré zkompilované verze a při spuštění ze zdrojových kódů byla v kódu chyba. |
![]() Michal Čápka |
3 | Byla nutná oprava projektu. Je škoda, že má hra 3 krátké obtížnosti, když mohla mít jednu plnohodnotnou. Příběh obsahoval pro mě rušivý "znalostní kvíz". Tady to chce ještě zapracovat. |
![]() David Čápka |
3 | Velmi zajímavé téma a asi tvůj první projekt. Určitě bych obtížnosti spojil do jedné. Nějaké větve příběhu jsou příliš krátké. Cením, že jsi si o Černobylu získával informace. Má to potenciál, ale tento první pokus má k úspěchu ještě daleko. |
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 144x (679.83 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#