IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Coby, kdyby - Černobyl

Vzhledem k tomu, že zatím neumím udělat nic jiného, než konzolovou aplikaci, tak jsem se rozhodl udělat textovku. Vše, co si tedy ze hry odnesete, bude záležet na tom, jakou máte fantazii a jak to napíšu.

Kdo bude můj parťák?

Vzhledem k tomu, že grafika nebude třeba, tak si všechno stvořím sám.

O co půjde

Ve hře navštívíme Sovětský svaz a to konkrétně jadernou elektrárnu Vladimíra I. Lenina (Černobyl), v dobách, kdy ještě nestála, kdy už se stavěl 4. blok, a nakonec se můžete těšit na posledních 24 hodin před výbuchem, ke kterému ve hře nemusí ani dojít, protože vaše rozhodnutí budou mít vždy nějaký následek, který se projeví v budoucnosti, nebo třeba hned.

Za koho si zahrajete?

Vzhledem k tomu, že na nehodě má podíl několik lidí, tak si budete moc zahrát za: Leonida Brežněva a další soudruhy politiky, Viktora Brujchanova (ale to už bude záležet na vašich předchozích rozhodnutích), Anatolije Ďjatlova, Alexandra Akimova, Leonida Toptunova a dalších.

Co na vás ve hře bude číhat

Setkáte se s náročnými rozhodnutími, atmosférou tehdejšího SSSR a spoustu dalších věcí.

Co, kdy, jak?

Jak postupuje vývoj? Zjisti níže.

5.7.2019

Dnes se stvořil výběr obtížností, scénář a základ herní mechaniky

6.7.2019

Pomalu ale jistě je hotová první obtížnost. Zároveň jsem začal uvažovat o tom, že z mojí prehistorické architektury přejdu na objektově orientovanou.

6.7.2019

Těsně po půlnoci se mi zhroutil celý projekt. Visual Studio začalo protestovat proti mému switchi ve switchi, který byl v dalším switchi. Lituju toho, kdo to po mě bude chtít přečíst :-). Zítra z toho opravdu zkusím udělat objektově orientovanou aplikaci :-)

8.7.2019

První obtížnost už mám částečně naprogramovanou v OOP. Zároveň ve hře najdete barevné odlišení textů.

12.7.2019

Dokončen tutoriál.

22.7.2019

Opraveno pár drobných detailů a věcí, které jste navrhli ve feedbacku (danke). Ve scénáři "osudová noc" přibyl jeden řádek. Její dokončení vidím někdy na první týden v srpnu. Uděláno prvních pár řádků střední obtížnosti.

9.9.2019

Za ten měsíc a kousek se protáhla osudová noc, s tím že si v ní budete moci "namixovat" chování reaktoru, ehm tedy až to doprogramuju. Hra by měla být po malém osekání hotová v horizontu dvou týdnů.

Co zbývá dodělat?

  • Osudovou noc
  • Lehčí úpravy stávajících elementů hry

Co se do hry nestihne nejspíš dodat

  • Scénáře OD A DO Z bude nahrazen kvízem.
  • Dále si mezjarajtete za Toptunova.

Jak si zahrát

  1. Stáhněte si .zip archiv
  2. Rozbalte ho
  3. Otevřete .sln (Hra - coby kdyby\Coby-kdyby--4ernobyl) a nechte ho zkompilovat
  4. jděte na Hra - coby kdyby\Coby-kdyby--4ernobyl\Conso­leApp1\bin\Re­lease
  5. Otevřete soubor a zahrajte si tu trochu, co jsem stihl

Soutěž

Projekt byl vytvořen do programátorské soutěže ITnetwork summer 2019.

Vyjádření poroty

Porotce Bodů Hodnocení
Zdrojákoviště C# .NET - Základní konstrukce
David Jančík
2 Hra působí spíše jako polotovar než jako plnohodnotný příběh. Spoustu situací vypadalo, že jsou jen předdefinované a nedají se příliš ovlivnit. V projektu byly 2 staré zkompilované verze a při spuštění ze zdrojových kódů byla v kódu chyba.
Zdrojákoviště C# .NET - Základní konstrukce
Michal Čápka
3 Byla nutná oprava projektu. Je škoda, že má hra 3 krátké obtížnosti, když mohla mít jednu plnohodnotnou. Příběh obsahoval pro mě rušivý "znalostní kvíz". Tady to chce ještě zapracovat.
Zdrojákoviště C# .NET - Základní konstrukce
David Čápka
3 Velmi zajímavé téma a asi tvůj první projekt. Určitě bych obtížnosti spojil do jedné. Nějaké větve příběhu jsou příliš krátké. Cením, že jsi si o Černobylu získával informace. Má to potenciál, ale tento první pokus má k úspěchu ještě daleko.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2019.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 141x (679.83 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - Základní konstrukce
Článek pro vás napsal Alex
Avatar
Uživatelské hodnocení:
4 hlasů
Autor se věnuje střihu videa a motion desingu. Převážně pracuje s programy od firmy FXHOME, ale ovládá i programy od firmy ADOBE . Mezi jeho koníčky patří hra na klávesy, na které hraje přes 8 let
Aktivity