NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 4 - SDL - Práce s obrázky

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Michal Žůrek - misaz:31.8.2015 15:48

:D FPS není fraps per second, ale Frames Per Second - https://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate

 
Odpovědět
31.8.2015 15:48
Avatar
David Novák
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
David Novák:31.8.2015 15:50

Jaj to už jsem opravoval v jednom předchozím článku.. :D

Musím se přiznat, že jsem ale v začátcích měl taky zažité zajímavé významy zkratek..

Odpovědět
31.8.2015 15:50
Chyba je mezi klávesnicí a židlí.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Patrik Valkovič:31.8.2015 16:00

Jo já to vím, nevím proč jsem psal fraps :D slabá chvilka :D

Odpovědět
31.8.2015 16:00
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
David Novák
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Patrik Valkovič
David Novák:31.8.2015 16:12

Nepřemýšlel jsi zrovna hrách a co tak použít k záznamu? :D

Odpovědět
31.8.2015 16:12
Chyba je mezi klávesnicí a židlí.
Avatar
rikenbekr
Člen
Avatar
rikenbekr:28.9.2015 10:51

Na procvičení jsem si dělal program který pracoval s vykreslováním obrázků.
Fungoval, ale ve chvíli kdy jsem obrázek (.bmp) upravil v GIMPu (původní obrázek byl také tvořen v GIMPu) tak
program při pokusu o přístup do promněné surface->w (surface s obrázkem) vyhodil chybu SIGSEGV neoprávněný přístup do pamněti. Poté co jsem obrázek nahradil původním vše fungovalo jak má.
Bylo to dáno tím že se obrázek nenačetl?
PS: Chápu správně že SDL_LoadBMP() vrací NULL když se obrázek nenačte správně?

Odpovědět
28.9.2015 10:51
In world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Avatar
Odpovídá na rikenbekr
Patrik Valkovič:28.9.2015 11:18

Ano, pokud obrázek není správně načtený, vrací funkce NULL (nebo také 0). Zřejmě to GIMP uložil v nějakém formátu, kterému SDL nerozumí. Jednou se mi stalo, že jsem si stáhl BPM obrázek z internetu a potom hodinu zjišťoval, proč se nechce načíst. Problém byl samozřejmě s obrázkem. Zkus ho uložit v jiném formátu.
Jinak pokud chceš zjistit, jaká je hodnota surface, můžeš použít debugovací nástroje.

Odpovědět
28.9.2015 11:18
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
rikenbekr
Člen
Avatar
Odpovědět
28.9.2015 11:24
In world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Avatar
Petr Balzer
Člen
Avatar
Petr Balzer:20.12.2017 17:59

Dotaz - jestli jsem kód pochopil, tak tam je chyba.
Pointer TextureWithCha­racterAndBackgrou­nd není uvolněn, ne?

Odpovědět
20.12.2017 17:59
Ono to ještě funguje?!?
Avatar
Petr Balzer
Člen
Avatar
Petr Balzer:20.12.2017 18:05

Jo, chybí tam SDL_DestroyTexture (funkci jsem dohledal pozdějí, omlouvám se za 2 komentáře...).

Odpovědět
20.12.2017 18:05
Ono to ještě funguje?!?
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.