NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 3 - SDL - Základy vykreslování

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
rikenbekr
Člen
Avatar
Odpovídá na Patrik Valkovič
rikenbekr:25.9.2015 14:43

Co je gnn?
Když to píšu v geditu a překládám v konzoli pomocí gcc, jak mám zajistit aby SDL_main() fungovalo?

Odpovědět
25.9.2015 14:43
In world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Avatar
Odpovídá na rikenbekr
Patrik Valkovič:25.9.2015 16:23

promiň, to jsem se upsal, myslel jsem samozřejmě GCC.
To nevím, gedit jsem nikdy nepoužíval, projdi si nastavení projektu, někde to tam musí být.

Odpovědět
25.9.2015 16:23
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
rikenbekr
Člen
Avatar
rikenbekr:25.9.2015 17:34

Gedit je textový editor.
Takový lepší poznámkový blok v linuxu.

Odpovědět
25.9.2015 17:34
In world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):28.12.2016 10:09

<a href="http://­www.itnetwork­.cz/portfolio/6863" class="member-card" data-member-id="6863">patrik­.valkovic</a>
Rýchlosť pohybu obdĺžnika sa podľa všetkého robí v tejto časti:

case SDLK_DOWN :
                rect.x-=1;
                break;
case SDLK_UP :
                rect.x+=1;
                break;
case SDLK_LEFT :
                rect.y-=1;
                break;
case SDLK_RIGHT :
                rect.y+=1;
                break;
default :
                break;
}

Skúšal som zmeniť 1 až na 5 a už to nebol úplne pekný pohyb, aj keď rýchlosť sa mi zdala dobrá. Dá sa to aj nejak inakšie? Tá jednička mi prišla veľmi pomalá.

Odpovědět
28.12.2016 10:09
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Patrik Valkovič:28.12.2016 17:54

Ve framu můžeš obdelník posunout pouze o celé pixely. Teoreticky můžeš mít nějak transition funkci, která ti vypočítá, o kolik se má obdelník posunout (v jednom snímku o pixel, ve druhém o dva), ale to jsem nechtěl v tomto tutoriálu více rozvíjet. Základ bylo nějaké vykreslení a nějaké zachytání vstupů.

Odpovědět
28.12.2016 17:54
Nikdy neumíme dost na to, abychom se nemohli něco nového naučit.
Avatar
Jan Straka
Člen
Avatar
Odpovídá na rikenbekr
Jan Straka:1.1.2019 8:59

Ano tohle je chyba kompilátoru mě to taky dělalo veliké problémy musíš použit příkaz gcc main.cpp -o hra.bin $(pkg-config --cflags --libs sdl2)

 
Odpovědět
1.1.2019 8:59
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 16.