Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 9 - 3D bludiště v XNA - Kolize podruhé

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
sucharda.ondra:4.4.2013 11:02

Výborný tutorál, velké díky autorovi. Chci se zeptat jestli lze při vykreslování Boundingboxu nastavit aby se nevykreslovala barva? Tzn. nechci aby bylo vidět že krychle je obalená do krabice, která řeší kolize.

 
Odpovědět
4.4.2013 11:02
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na sucharda.ondra
vodacek:4.4.2013 11:23

autor přijímá jakékoliv dary materiální ale i nemateriální povahy

a nějak nechápe to na co se ptáš

 
Odpovědět
4.4.2013 11:23
Avatar
Odpovídá na vodacek
sucharda.ondra:4.4.2013 14:29

No pokud máme udělané zdi s vyřešenou kolizí, tak kolem zdí jsou černé čáry, které ohraničují tu krabici pro kolize a vypadá to nepřirozeně. Tzn. když přidáváme do VertexPosition­Color, tak máme nastavenou černou bavu ke každému vrcholu. Jde nějak udělat aby byla barva průhledná? Když jí k vrcholům nedáme tak bude bílá a to vypadá ještě hůř.

 
Odpovědět
4.4.2013 14:29
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na sucharda.ondra
vodacek:4.4.2013 14:39

ideálně nekreslit vůbec

 
Odpovědět
4.4.2013 14:39
Avatar
magic44
Tvůrce
Avatar
magic44:27.5.2013 9:15

Můžu se zeptat, kde je v přiloženém kódu přepsaná metoda Draw(). Ukazuješ jí jako třetí v tomto článku. Nevím, jestli jsem jí přehléhl, ale nenašel jsem jí.
Mimochodem dobrej a srozumitelnej článek.

Odpovědět
27.5.2013 9:15
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na magic44
vodacek:27.5.2013 11:04

je ve třídě CollisionManager

 
Odpovědět
27.5.2013 11:04
Avatar
magic44
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na vodacek
magic44:27.5.2013 11:27

Ne já myslel tuhle:

public override void Draw(){
  base.Draw();
  if (CollisionManager.DebugDraw) CollisionManager.Draw(Kamera.View, Kamera.Projection);
}
Odpovědět
27.5.2013 11:27
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na magic44
vodacek:27.5.2013 11:53

ááha ta tam fakt není, opravíme :-)

 
Odpovědět
27.5.2013 11:53
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.