NOVINKA: Začni v IT jako webmaster s komplexním akreditovaným online kurzem Tvůrce WWW stránek. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Diskuze – Částicový systém v XNA

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Milan Lhoták:8.3.2016 21:40

Ahoj, nemá náhodou u nahrávání být Parent.Engine­.Content.Load­.. ?

Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Milan Lhoták
vodacek:8.3.2016 23:39

záleží jakou verzi enginu používáš, starý má content pouze ve třídě Engine, nová opravená verze má vlastní content manažer pro každé herní okno

Avatar
Robert Měrka:24.4.2017 10:00

Kde je ke stažení nebo příklad k napsání verze enginu s vlastním content managerem? Nebo odkaz na nějaký jiný článek? Popis? Komentář?

Avatar
Odpovídá na Robert Měrka
Robert Měrka:24.4.2017 13:20

Myslím samozřejmě verzi enginu s vlastním content managerem pro každé herní okno.

Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Robert Měrka
vodacek:28.4.2017 18:09

to je snadná úpravička, stačí jen přesunout content do jiné třídy, myslím, že jsem ho dokonce nakonec nechal i v obou, engine má svůj pro globální věci a herní okno pro věci z herního okna.

Avatar
Odpovídá na vodacek
Robert Měrka:28.4.2017 18:53

ok. Ono to vlastně pro další vývoj nemělo žádný podstatný význam.

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.