NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 8 - Hra tetris v MonoGame: Hrací plocha

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Mini
Člen
Avatar
Mini:9.12.2012 2:00

Ahoj, prosím vás, mám menší problém s kolizemi. Jde o simulaci gravitace. Mam panáčka kterého nechám z výšky spadnout a ptám se když jeho Rectangle bude kolidovat se Zemi tak jeho pozice bude na zemi. Jenže tohle mam a když už je na zemi tak pořad tak miniaturně skáče. Proste se to tam volá dokola. Dělám to asi tak 3 hodiny a furt nevím jak to vyladit tohle. Díky :)

Odpovědět
9.12.2012 2:00
Jste dobří jen v tom, co vás baví.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Mini
matesax:9.12.2012 5:57

A toto souvisí s tímto článkem jak? Tím jej kritizuješ, doplňuješ, nebo přikládáš užitečné rady? Nebrání-li nic dopadu - plošiny atd., tak tě nechápu ani za mák - v Update přičítáš y pokud není menší než xxx a co řešit? Pokud máš kolem překážky, tak buď projížděj v cyklu - nebo pracuj v políčkové soustavě a budeš se moci ptát jen - Contains? etc...

Na kolize rectanglů je nejlepší a nejjednodušší:

http://msdn.microsoft.com/…10fyck0.aspx

Editováno 9.12.2012 5:58
 
Odpovědět
9.12.2012 5:57
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Mini
David Hartinger:9.12.2012 11:05

Bez kódu ti těžko pomůžeme, ukaž nám, jak to máš udělané. A jak již pravil matesax, tyto dotazy příště prosím směřuj do diskuzního fóra, kde za ně budeme rádi. Zde zabírají místo u článku, se kterým nijak nesouvisí.

Odpovědět
9.12.2012 11:05
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Mini
Člen
Avatar
Mini:9.12.2012 12:42

Aha, já si myslel že tady právě. Omlouvám se.

Odpovědět
9.12.2012 12:42
Jste dobří jen v tom, co vás baví.
Avatar
Patrik Pastor:23.6.2019 10:19

Jak to ze tady ve vykreslovanim neni ve vektorech ani na ose X ani Y zahrnuta hrana? Pri vykreslovani v kostce mame a navic Vektor okrajem, kde pridavame jeho slozky, pro lepsi efekt, ale tady ne, proc prosim? Dik za odpoved

 
Odpovědět
23.6.2019 10:19
Avatar
Patrik Pastor:24.6.2019 20:29

U metody vymazani kostek, mi prijde ze to vymazavani jde neprirozene dolu. Sice to opravdu ma efekt, ktery je popsan, ale vlastne radek o 1 vyssi dostane o jedna nizsi, a jde se dolu az na predposledni radek. Cili ano funguje to, ale logictejsi mi prijde aby radek o 1 nizsi dostal radek nad nim. Abych ukazal co presne myslim:

policka[i, j + 1] = policka[i, j]

po celem cyklu, prebira VYSSI radek (j+1) od NIZSIHO (j). A toto bych dal presne naopak, aby to bylo prirozenejsi. Nebo to je pro autora vice prirozenejsi takto?

 
Odpovědět
24.6.2019 20:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.