NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Mezinárodní den IT společnosti je tady! Pouze nyní můžeš získat 90 % extra kreditů při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem AJTACI90. Tak neváhej!

Diskuze – Lekce 5 - Rozdělení MonoGame hry do komponent

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
CallMany Vyhlídal:18.8.2015 22:43

Ahoj potřebuju poradit s chybou od Visual studia
**Inconsistent accessibility: field type 'Robotris.Lep­siSpriteBatch' is less accessible than field 'Robotris.Hra­.spriteBatch'
**
jde o to , že všechny instance třídy Hra jsou v komponentách hry nastaveny na public ale stejně to nejde

 
Odpovědět
18.8.2015 22:43
Avatar
Odpovídá na CallMany Vyhlídal
Neaktivní uživatel:19.8.2015 10:09

Nastavil si třídu LepsiSpriteBatch na public ?

Odpovědět
19.8.2015 10:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
CallMany Vyhlídal:19.8.2015 10:23

Jo děkuju neměl jsem :)

 
Odpovědět
19.8.2015 10:23
Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Print-Hamlet:12.1.2019 19:39

Ahoj, mám problém s vytvořením metody za pomocí public override. Kód:
public Game game;
public KomponentaMra­ky(Game game)
: base(game)
{
this.game = game;
}

 
Odpovědět
12.1.2019 19:39
Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Odpovídá na Print-Hamlet
Print-Hamlet:12.1.2019 22:53

problém vyřešen :)....

 
Odpovědět
12.1.2019 22:53
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 35.