NOVINKA: Začni v IT jako webmaster s komplexním akreditovaným online kurzem Tvůrce WWW stránek. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Diskuze – Lekce 5 - Rozdělení MonoGame hry do komponent

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Nejnovější komentáře jsou na konci poslední stránky.
Avatar
CallMany Vyhlídal:18.8.2015 22:43

Ahoj potřebuju poradit s chybou od Visual studia
**Inconsistent accessibility: field type 'Robotris.Lep­siSpriteBatch' is less accessible than field 'Robotris.Hra­.spriteBatch'
**
jde o to , že všechny instance třídy Hra jsou v komponentách hry nastaveny na public ale stejně to nejde

Avatar
Odpovídá na CallMany Vyhlídal
Neaktivní uživatel:19.8.2015 10:09

Nastavil si třídu LepsiSpriteBatch na public ?

Odpovědět
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Print-Hamlet:12.1.2019 19:39

Ahoj, mám problém s vytvořením metody za pomocí public override. Kód:
public Game game;
public KomponentaMra­ky(Game game)
: base(game)
{
this.game = game;
}

Avatar
Print-Hamlet
Člen
Avatar
Odpovídá na Print-Hamlet
Print-Hamlet:12.1.2019 22:53

problém vyřešen :)....

Nejnovější komentáře jsou na konci poslední stránky.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 35.