NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Cvičení 1 - Spojování textu

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:15.2.2013 18:14

hehe, mohl by jsi to udělal trošku víc obsáhlé... třeba různé spojování,roz­dělování textů atd. Nemám rád články na 2 řádky :(

Odpovědět
15.2.2013 18:14
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
David
Tvůrce
Avatar
David:15.2.2013 18:16

souhlasim s Зайчик a doufám že sem dáš i něco složitějšího

Odpovědět
15.2.2013 18:16
Nic néni nemožné!
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Зайчик
David Hartinger:15.2.2013 18:17

Je to série jednoduchých příkladů pro začátečníky, bude jich tu více. Asi bych ale oddělil samotné zadání od dalších hintů k tvorbě (třeba nadpisy).

Odpovědět
15.2.2013 18:17
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Зайчик:15.2.2013 18:26

Jasný, já chápu význam tohodle článku, ale když už od začátku a základy, tak aspoň pořádně. ( nechci rýpat ), ale je to to samé jako udělat tutoriál na to, jak si nalít sklenku vody a dát si jí k puse, ale už nevysvětlit jak se polyká. ( blbá metafora ale snad je význam jasný )

Odpovědět
15.2.2013 18:26
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Karel Šíma
Člen
Avatar
Karel Šíma:15.2.2013 19:04

Hodnotil bych to jako článek který nevím kam zařadit ... začátečníci, kteří opravdu nic neznají nebo opravdu začínají s málem budou z GUI zmateni. Ve zdrojáku není ani jeden koment k vložení komponent, přejmenování těch komponent a tak. Kdyby si to někdo chtěl zkusit od začátku a byl opravdový začátečník tak nebude vědět bude zklamán či možná odrazen od tutoriálu či programování.

Na tyto ukázky je podle mého spíše vhodnější využít textový výstup konzole. Ale především začátečníka by bylo potřeba navést na založení projektu, jako zadat ten text a jak ho vypsat a pak následně jak se tedy spojují. To že zde autor ukázal jak se pracuje s properties textboxů je pěkné ale podle mě je to matoucí. Jelikož první otázkou úplného začátečníka bude kde se vzalo okno, kde se vzalo tlačítko ... Pokud někdo bude pokročilejší tak předpokládám že nebude hledat spojování řetězců.

Odpovědět
15.2.2013 19:04
Nejvíc času promarníme tím, že usilujeme získat čas. - John Steinbeck
Avatar
JoohnnyCZ
Tvůrce
Avatar
JoohnnyCZ:16.2.2013 17:48

Ano plně souhlasím se všemi vašimi názory, samozřejmě bude tady více dílů, které již mám připravené. Ale jelikož jsem tady viděl velice krásně prezentované návody a tutoriály, tak jsem se rozhodl dělat k tomu pouze aplikace.

 
Odpovědět
16.2.2013 17:48
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:18.2.2013 12:35

Teda, málem mi vypadly oči, teď je to dokonalé! :)

Odpovědět
18.2.2013 12:35
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Karel Šíma
Člen
Avatar
Odpovídá na JoohnnyCZ
Karel Šíma:25.2.2013 15:00

Tak teď jsi udělal opravdu skvěle ... nyní by to musel zvládnout i ten co na Visual Studio dříve nešáhnul velkej THUMBS UP :) :)

Odpovědět
25.2.2013 15:00
Nejvíc času promarníme tím, že usilujeme získat čas. - John Steinbeck
Avatar
JoohnnyCZ
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Karel Šíma
JoohnnyCZ:25.2.2013 21:03

Děkuji za podporu už připravuji další díly, nad kterými musím ještě zapracovat.

 
Odpovědět
25.2.2013 21:03
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.