NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!

Diskuze – Lekce 11 - Programujeme Android hru - Grafika II

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
vodacek:21.11.2016 20:32

proč tolik textur? proč nejsou v atlasu? proč to není jen 1 obrázek, který se natáčí?

 
Odpovědět
21.11.2016 20:32
Avatar
Jaroslav Polívka:22.11.2016 18:53

Obrázky bych musel pospojovat do jednoho souboru a pak je pomocí souřadnic načítat, nechci pracovat tolik se souřadnicemi. Natáčení mě taky napadlo, ale chtěl jsem ještě mihotat packama kuřete.

Odpovědět
22.11.2016 18:53
Velice často si věci žijí svým životem
Avatar
weverka
Člen
Avatar
weverka:26.6.2021 17:28

Ahoj, mám problém na řádcích:

batcher.draw(standLeftAnime.getKeyFrame(runTime),nutrie.getPositionX(),nutrie.getPositionY(),nutrie.getWidth(),nutrie.getHeight());

a

batcher.draw(standRightAnime.getKeyFrame(runTime),nutrie.getPositionX(),nutrie.getPositionY(),nutrie.getWidth(),nutrie.getHeight());

mi to hází tuto chybu:

The method draw(Texture, float, float, float, float) in the type SpriteBatch is not applicable for the arguments
         (Object, float, float, float, float)
Odpovědět
26.6.2021 17:28
Weby jsou budoucnost IT
Avatar
Odpovídá na weverka
Jaroslav Polívka:26.6.2021 19:01

Cau, bohužel už nemám tolik času, abych se tomu mohl příliš věnovat. Od té doby, kdy jsem to psal, už uběhlo dost času a prostředí LibGdx se asi docela změnilo. Ty asi používáš novou verzi LibGdx, která možná ten batcher používá trošku jinak. Co tu animaci zkusit přetypovat na Texture? Co použít verzi LibGdx odpovídající době, kdy byl seriál psán?

Odpovědět
26.6.2021 19:01
Velice často si věci žijí svým životem
Avatar
Adam Sochor
Člen
Avatar
Adam Sochor:15.12.2022 13:27

Také jsem dostával tu chybu výše o neplatném argumentu.
Pokud v nižší verzi šlo udělat private Animation standLeftAnime,standRightAnime;, nyní už to nejde.

Dá se to ale vyřešit takto:

private Animation<TextureRegion> standLeftAnime,standRightAnime;
 
Odpovědět
15.12.2022 13:27
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.