NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 4 - Hrací kostka v Javě - Zapouzdření, konstruktor a Random

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Odpovídá na Patrik Košáň
Miroslav Švec:22.12.2024 18:19

Buď vklidu zrovna 19tého jsem dělal závěrečky. test byl hooodně jednoduchý, žádné špeky a nově se to píše na PC.

 
Odpovědět
22.12.2024 18:19
Avatar
Jan Sobotka
Člen
Avatar
Jan Sobotka:8. ledna 19:44

Začátek hodně zmatený. Při tvoření projektu, není uvedeno jestli tvoříme Package a do nich třídy. Přepisování starého je kódu je zprvu nepřehledné a člověk musí dávat pozor, jestli tam němá něco 2x, ale na konci už to jde všechno hezky vidět.

 
Odpovědět
8. ledna 19:44
Avatar
Kristýna Bímanová:12. března 12:48

Asi úplně nerozumím tomu příkazu @override, co přesně to overrides a k čemu přesně je to dobré, nestačí přepsat výstup jako se to dělalo v předchozí lekci? Celkově jsem dost zmatená, je to jako se učit nový jazyk, kdy na začátku je nejjednodušší ty "texty" prostě číst pořád dokola a snažit se vnímat strukturu. Sama nejsem schopna to napsat, u úkolů už si většinou stáhnu řešení a snažím se z něj vykoukat nějaký vzorec, obvykle jsem ráda když aspoň trefím řešení, které mám použít...

 
Odpovědět
12. března 12:48
Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
Odpovídá na Kristýna Bímanová
DarkCoder:12. března 14:25

@Override je anotace, která označuje, že metoda ve třídě přepisuje metodu ve své nadřazené třídě. Používá se, aby bylo jasné, že metoda má změnit chování metody, která je děděná z nadřazené třídy nebo implementuje metodu rozhraní. Použití této anotace pomáhá při kontrole správnosti kódu, protože kompilátor kontroluje, zda metoda skutečně přepisuje metodu ve třídě nebo rozhraní, které deklarujete.

class Animal {
    // Metoda ve třídě Animal
    public void speak() {
        System.out.println("Zvire vydava zvuk");
    }
}

class Dog extends Animal {
    // Použití anotace @Override pro přepsání metody speak
    @Override
    public void speak() {
        System.out.println("Pes steka");
    }
}

public class Main {
    public static void main(String[] args) {
        Animal myDog = new Dog();
        myDog.speak();  // Výstup: Pes steka
    }
}
Odpovědět
12. března 14:25
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Avatar
Michal Černý:16. března 9:54

pořád nevím co dělám a co tam vypisuji....
vvvvvvv

 
Odpovědět
16. března 9:54
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:15. dubna 18:30

Děkujeme za vaše podněty, do lekce jsme přidali další vysvětlení a některé informace přesunuli do dalších lekcí, aby nebyla tak dlouhá a náročná :)

Odpovědět
15. dubna 18:30
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 136.