NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 9 - Programování jednoduchých Java GUI her - Detekce kolizí

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Ondrca
Tvůrce
Avatar
Ondrca:28.9.2013 14:27

Ahoj, mám něco podobnýho:

public void keyPressed(KeyEvent e) {
        int klavesa = e.getKeyCode();
        if (klavesa == KeyEvent.VK_LEFT) {
       smer.setText("left");
        } else if (klavesa == KeyEvent.VK_UP) {
smer.setText("up");
        } else if (klavesa == KeyEvent.VK_RIGHT) {
smer.setText("right");
        } else if (klavesa == KeyEvent.VK_DOWN) {
smer.setText("down");
        }
    }

mám to ve stejný třídě.
Poradíte mi prosím jak změnit text JLabel po stisknutí šipky na klávesnici, který mám nadefinovaný v hlavní třídě

public static void main(String[] args)
Editováno 28.9.2013 14:29
Odpovědět
28.9.2013 14:27
Zase jsem o něco chytřejší
Avatar
vita
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Ondrca
vita:8.10.2013 15:35

Pokud má výše uvedený kód fungovat, tak smer je název proměnné typu JLabel, na které voláš její metodu setText(). V tom případě tento kód musí být umístěn ve třídě, která dědí z JPanelu a taktéž implementuje rozhraní KeyListener.

 
Odpovědět
8.10.2013 15:35
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.