NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Programujeme jednoduchou hru v Javě: Logik

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Neaktivní uživatel:23.12.2014 13:09

Zdravím, chcel by som sa opýtať prečo je pri "volba.charAt(i)-48" to "-48"?

Editováno 23.12.2014 13:09
Odpovědět
23.12.2014 13:09
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Contrix
Tvůrce
Avatar
Contrix:23.12.2014 15:43

Slouží to k tomu, abych z cifry typu char udělal cifru typu int. Těch 48 je posunutí v ASCII tabulce, přesněji 48 odpovídá v ASCII nule.

Odpovědět
23.12.2014 15:43
Jsou zloději, které zákon netrestá, třebaže kradou člověku to nejcennější čas.
Avatar
Avev Frger
Člen
Avatar
Avev Frger:17.7.2016 17:44

Ak vygeneruje cislo napr. 1111 a ja zadam 1000 tak vysledkom bude Správně: 1, přibližně: 3 co je zle.

 
Odpovědět
17.7.2016 17:44
Avatar
Richard Volčko:19.7.2016 19:08

Prvú jedničku si zadal správne, preto tam máš presne a približne sa počíta tak, že prejdeš ešte raz cyklom všetky štyri čísla, ak je ta tvoja jednička aspoň v jednom z štyroch čísel, tak ti vypíše približne, prvá jednička z čísla 1111 je presne, to znamená, že ostatné 3 budú približne.

 
Odpovědět
19.7.2016 19:08
Avatar
Mirka Baranová:23.1.2017 23:01

Rozumím tomu dobře, že pokud je zadané číslo: 5550 a uživatel hádá: 1115, tak by měl program odpovědět: správně: 0, přibližně: 1? Přibližně je v tomto případě číslice 5 a jedničky se v zadaném čísle nevyskytují, tak za ně není žádný bod. Pokud je tomu tak, tak je program v článku chybný, protože vyhodí: přibližně 3.
Přikládám svoji verzi, která funguje, jak popisuji. Upravila jsem ten kód tak, aby každá hádána číslice z čtyřciferného čísla navýšila "správně" nebo "přibližně" maximálně 1x. Když dojde k navýšení, tak ji "ruším" - přepíšu.

Odpovědět
23.1.2017 23:01
Pro člověka, který je plný touhy, není nic nemožné.
Avatar
Daniel Holotík:21.7.2019 15:14

Nevím, jestli to tady už někdo nepsal, ale tahle hra má menší díru.

Když vám kombinace vyhodí například číslo "3233" a vy zadáte do volby "1385", systém vám vyhodí, že máte přibližně 3 čísla, i když se jedná pouze o jedno.

Chtělo by to mít komplexnější algoritmus na ty přibližný hodnoty. Udělat třeba další (často měněné) pole, které by sloužilo jako mezipaměť na čísla, která jste už označili jako přibližná.

Editováno 21.7.2019 15:15
 
Odpovědět
21.7.2019 15:14
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.