NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 8 - Aréna s mágem - Dědičnost a polymorfismus v Kotlin

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Adam Bucher
Člen
Avatar
Adam Bucher:26.6.2021 15:18

Je cool, že po podmínce na instanci rozhraní is už není potřeba přetypovávat… :-)

Jinak, ke konci článku nesouhlasí kód – řádek println("Zdraví bojovníků: \n") – s ukázkou výstupu – řádek Bojovníci:.
Dalším malým nedostatkem je, že i když mana = 0, vypíše se v grafickém ukazateli jeden #, protože platí nazivu(), což dává smysl u života, ale ne u many. – Ale to je dobré na potrápení čtenářů, ať přijdou sami na nějaký způsob, jak to napravit :-D.

 
Odpovědět
26.6.2021 15:18
Avatar
Rady Pupak
Člen
Avatar
Rady Pupak:20.11.2021 19:21

super clanek!

jen mam maly bug, pri zacatku boje ma Zalgoren 100% zivota, ale Gandalf pokazde o 1-2 dilky mene...

 
Odpovědět
20.11.2021 19:21
Avatar
Rady Pupak
Člen
Avatar
Odpovídá na Rady Pupak
Rady Pupak:20.11.2021 19:38

vyresil jsem to, ze jsem pridal metodu
vykresli()
jeste pred while "cyklus s bojem"...

 
Odpovědět
20.11.2021 19:38
Avatar
Rady Pupak
Člen
Avatar
Odpovídá na Adam Bucher
Rady Pupak:20.11.2021 20:07

upravil jsem metodu grafickaMana() pouzitimgrafic­kyUkazatel() a vymazanim

if ((pocet == 0) && (nazivu()))
          pocet = 1

ale stejne cca 7 radku kodu je stejneho jako v grafickyUkazatel...
je moznost pouze pridat nejakou podminku do toho if... neco na zpusob if aktualni is mana, nedavat jeden dilek '#'?

 
Odpovědět
20.11.2021 20:07
Avatar
Rady Pupak
Člen
Avatar
Rady Pupak:20.11.2021 20:29

A jeste postreh - v metode grafickyUkazatel() promenna var s... Nebylo by lepsi pouzit vystiznejsi nazev?

 
Odpovědět
20.11.2021 20:29
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.