NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Lekce 3 - Hrací kostka v Kotlin - Zapouzdření, konstruktor a Random

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
gcx11
Tvůrce
Avatar
gcx11:25.6.2018 20:19

Defaultní argumenty pro konstruktor se dají zapsat ještě lépe:

class Kostka(val pocetSten: Int = 6)
 
Odpovědět
25.6.2018 20:19
Avatar
Samuel Kodytek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na gcx11
Samuel Kodytek:26.6.2018 3:24

Je to zmíněné v článku, s tím, že je to pro začátečníky zbytečně matoucí.

Cílem článku bylo si ukázat přetěžování metod a konstruktorů.

Editováno 26.6.2018 3:27
Odpovědět
26.6.2018 3:24
There is more than one way to screw it
Avatar
Martin Kejzlar:8.7.2018 20:36

Máte tam napsané, že se přidá konstruktor do třídy Kalkulacka. Mělo by tam být Kostka.

 
Odpovědět
8.7.2018 20:36
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Martin Kejzlar
David Hartinger:8.7.2018 20:41

Díky, opraveno :)

Odpovědět
8.7.2018 20:41
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Odpovídá na gcx11
Radovan Škvor:18.5.2021 22:24

Zrovna jsem se chtěl zeptat jestli by to takto nešlo udělat.

 
Odpovědět
18.5.2021 22:24
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.