NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Zničitelný terén pomocí surface

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Zdeněk Pavlátka:1.3.2013 12:28

Udělal jsem to přesně podle toho a nefunguje to.
Ukazuje mi to: Trying to draw non-existing sprite.
(Potřebuji jen převod surfacu na sprite)

Odpovědět
1.3.2013 12:28
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:1.3.2013 12:33

A proč převádíš surface na sprite?

Odpovědět
1.3.2013 12:33
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:1.3.2013 12:38

Abych ho mohl vykreslit pomocí

draw_set_blend_mode( );
Odpovědět
1.3.2013 12:38
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:1.3.2013 12:47

Není důvod,proč by to nemělo fungovat.
Můžu to večer vyzkoušet, jestli se chyba do té doby neobjeví.
Kdybys měl nějaký kus kódu, tak ho sem hoď.

Odpovědět
1.3.2013 12:47
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:1.3.2013 12:55

Create:

global.light_surface=surface_create(640,480)
global.lights=sprite_create_from_surface(global.light_surface,0,0,640,480,0,0,0,0);

Begin step:

surface_set_target(global.light_surface)
draw_clear(c_white)
surface_reset_target()

Step: vykreslení věcí
End step:

sprite_index=global.lights

Draw:

draw_set_blend_mode(bm_src_color);
draw_sprite(sprite_index,0,0,0);
draw_set_blend_mode(bm_normal)
Editováno 1.3.2013 12:55
Odpovědět
1.3.2013 12:55
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
TomBen:1.3.2013 13:15

Vracím se po 22:00, tak to pak prozkouším.
Zítra ráno tu budeš mít výsledek.

Odpovědět
1.3.2013 13:15
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
TomBen:2.3.2013 1:43

Nejspíš máš jenom nějaký jmenný překlep nebo špatné pořadí
jednotlivých bloků kódů. U mě jede všechno podle očekávání.
Jinak mám vyzkoušeno, že blend funguje i na draw_surface funkce,
takže sprite vlastně vůbec nemusíš dělat.
Každopádně jede všechno včetně sprite ze surface:
http://www.ulozto.cz/…m-sprite-zip

Odpovědět
2.3.2013 1:43
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
STETHEM
Člen
Avatar
STETHEM:10.1.2016 18:15

Na lite nič nejde či čo?

 
Odpovědět
10.1.2016 18:15
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.