NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Mezinárodní den IT společnosti je tady! Pouze nyní můžeš získat 90 % extra kreditů při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem AJTACI90. Tak neváhej!

Diskuze – Lekce 1 - Naprogramujte arkanoid v GML

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
TomBen:27.5.2013 19:58

Dohráno do konce. :-)

Je jasné, že je to vzor. V praxi by pak bylo dobré mít v každém levelu nějakou významnou odlišnost, včetně jiného rozmístění cihel a různých pozadí.
Na kód jsem moc nekoukal, ale myslím, že tam chybí omezení počtu životů. Srdíčka by mohly vylézt z obrazovky při více levelech. A když se schovává kurzor, dal bych jako default fullscreen. Když je totiž myš mimo okno, kurzor tam vesele poletuje a nevypadá to dobře. Jinak to bylo celkově příjemné, protože jsem arkanoid na spectru měl hrozně rád a tak jsem si ho zase připomněl. :-)

Odpovědět
27.5.2013 19:58
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Drakeman
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na TomBen
Drakeman:27.5.2013 20:04

jj přesně tak. Udělal jsem to jenom jako takový vzor, a ten kdo se učí GML se může pokusit pochopit zdrojový kód, pohrát si s ním a různě jej zdokonalovat a vylepšovat :-)

Odpovědět
27.5.2013 20:04
Když se chce, tak jde všechno,
Avatar
Ondra
Člen
Avatar
Ondra:9.4.2017 15:01

Chci se zeptat, co mam dělat, když mi to u sleep hází error ? (case 4: sleep(100); room_restart(); break;)

obj_Bonus – Collision with obj_bat:

//pomocí switche naprogramujeme co se má stát, když se bonus dotkne pálky
switch (image_index)
{
case 0: lives += 1; break;
case 1: score += 100; break;
case 2: score += 200; break;
case 3: instance_chan­ge(obj_ball, false); break;
case 4: sleep(100); room_restart(); break;
}

instance_destroy();

 
Odpovědět
9.4.2017 15:01
Avatar
Scarecrow
Člen
Avatar
Scarecrow:26.7.2019 10:15

Hází mi to error u Steep, (obj_bonus - Steep:) Neví někdo, jak to mám opravit?

 
Odpovědět
26.7.2019 10:15
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.