NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Tutorial ke hře Hit The Ball ve zjednodušené verzi

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Martin Bednář (xbedm01):26.6.2013 16:52

Ty obrázky nefungují jenom mě?

Odpovědět
26.6.2013 16:52
I bez motta se dá žít
Avatar
Shift
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Martin Bednář (xbedm01)
Shift:30.6.2013 14:20

Pokud myslíš obrázky tady u článku, tak nevím, co se s nimi stalo...

Odpovědět
30.6.2013 14:20
Don't kill and don't be killed, alright? That's the best you can strive for.
Avatar
Radko
Neregistrovaný
Avatar
Radko:22.11.2013 22:32

Ahoj,
mám problém. Vytvoril som si hru, kde klikám na loptičku a vždy keď sa dotkne steny dá mi 1 bod. Skóre sa mi pričíta a zobrazí na názve okna. Keď chcem pomocou eventu Draw pridať skore, loptička zmizne. Keď pridám sprite, loptička tam je ale nehýbe sa. AK by niekto vedel prečo, prosím napíšte

Dík

 
Odpovědět
22.11.2013 22:32
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
TomBen:22.11.2013 22:50

Když do eventu Draw dáš nějakou vlastní činnost, nahradíš tím původní automatické vykreslování.
Buď skóre vyřeš v jiném objektu nebo doplň původní vykreslování pomocí:

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y);

( za předpokladu, že míč nepoužívá rotaci ani změnu velikosti )

Editováno 22.11.2013 22:50
Odpovědět
22.11.2013 22:50
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brůna:19.2.2015 22:27

Ahoj jak se dá zařídit aby se mi objet pohyboval tam kde je ta myš?

Odpovědět
19.2.2015 22:27
Vi veri universum vivus vici
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
DooM:21.2.2015 11:16

Ahoj,
1. Naklikneš si Step Event
2. Přetáhneš do něj dlaždičku 'Code'
3. do ní napíšeš:

x = mouse_x;
y = mouse_y;
Editováno 21.2.2015 11:16
Odpovědět
21.2.2015 11:16
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na DooM
Tomáš Brůna:21.2.2015 16:20

Aha děkuju a jak se dá udělat rotace objektu za myší? Děkuju

Odpovědět
21.2.2015 16:20
Vi veri universum vivus vici
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
DooM:21.2.2015 21:27

Taky do Step Eventu:

image_angle = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y);
Editováno 21.2.2015 21:27
Odpovědět
21.2.2015 21:27
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.