Hledáš dárek, který neskončí v koši? Nyní 90 % extra kreditů ZDARMA s promo kódem PREKVAPENI90. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Diskuze – Lekce 10 - Aréna s bojovníky v Pythonu

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Nejnovější komentáře jsou na konci poslední stránky.
Avatar
Peter Kubica
Člen
Avatar
Peter Kubica:16. května 10:40

bojovníci se bijí ještě po smrti jednoho z nich.

Avatar
Kristian Mockovčiak:31. července 12:48

nelíbí se mi, že jakmile toho začíná být víc a víc, a přidávají se zde věci jako vyčištění obrazovky a kód který je nevysvětlený a jen tak se přidá, tak to pro mě začínalo ztrácet smysl nad problémem přemýšlet a začal jsem už jen kopírovat. Bylo by super prvně probrat knihovnu dřív než jen tak dopsat kód a nevědět jak s knihovnou zacházet. např. právě to vyčistění obrazovky.

Avatar
Daniel Sekerák:29. října 9:50

Velmi naročne na pochopenie, budem musiet najst iny system ako to všetko pochopit

Avatar
Alexandr Piramidov:13. listopadu 21:07

Jak už jsem mnohokrát psal u jiných lekci/úkolu, pro začátečníka neuvěřitelné množství informaci, které jsem po přečtení článku skoro už nepamatuju. Snad mi pomůže aspoň to přepisovaní kódu.

Avatar
DarkCoder
Člen
Avatar
Odpovídá na Alexandr Piramidov
DarkCoder:13. listopadu 21:46

Musíte si osvojit jak aplikaci sestavit do OOP paradigma.. To hlavní co potřebujete znát je jak sestavit šablonu objektu - vytvořit třídu, umět používat třídní a instanční atributy, vytvářet konstruktor. Tohle je mechanické.. Pro tohle musíte mít představu o tom jak tu šablonu objektu popsat. A druhá věc je umět vytvářet metody pro vzájemnou komunikaci mezi objekty. A opět, je třeba si to umět představit. Není to nic složitého. Při přemýšlení nad objektem si vytvářejte otázky - jaké vlastnosti by měl mít a jak by se měl chovat? (atributy, resp. metody). A pak interakci kdo s kým a jak. Jakmile si tohle osvojíte, bude tvorba OOP aplikace pro Vás snadná. Do diskuze k některým článků o Pythonu jsem vložil jednoduché příklady. Podívejte se na ně a zkuste je pochopit. Je tam právě to o čem výše píšu. Pak vám už nepřijde, že těch informací je mnoho, budete to mít zautomatizované. A toho docílíte tak, že se pokusíte vytvářet co nejvíc jednoduchých šablon a závislostí, kdo s kým a jak komunikuje. A to je celé kouzlo OOP.

Odpovědět
"I ta nejlepší poučka postrádá na významu, není-li patřičně předána." - DarkCoder
Nejnovější komentáře jsou na konci poslední stránky.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 55.