NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Diskuze – Lekce 2 - Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Radek Šíp
Člen
Avatar
Radek Šíp:13.12.2019 22:59

Zatím funguje i na AppleTV, jen na reálném zařízení očekávaně nefungují metody pro dotykové ovládání - potrápím stackoverflow a dokumentaci a předělám na ovládání nakláněním originálního ovladače a gamepadem. Ale zase na druhou stranu už teď vím, že díky tomuto stylu ovládání tam bude moci být player1 a player2 :-D

 
Odpovědět
13.12.2019 22:59
Avatar
Filip Němeček
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Radek Šíp
Filip Němeček:14.12.2019 9:56

Tyjo cool! :-) Já jsem zatím zkoušel pro tvOS drobnosti, je fajn, že ten systém vychází z iOS, takže se mu hodně podobá. Tutoriál tady je pro iPhone čistě proto, aby byl dostupný co nejvíce lidem.. Ovládání nakláněním můžeš řešit pomocí manipulace s gravitací herního světa, ale k tomu je potřeba fyzika :-)

 
Odpovědět
14.12.2019 9:56
Avatar
Radek Šíp
Člen
Avatar
Odpovídá na Filip Němeček
Radek Šíp:14.12.2019 11:04

Nakonec jsem se nejprve vrhnul na game controller (Nimbus Steelseries). Kompletní a rozumný návod je zde: https://medium.com/…a9b8308ce0b4
Jen je problém, že neřeší držení stisknutého ovladače. To jsem nakonec dal také, kdy v té extension nastavuji "globální" boolean jestli uživatel drží ovladač stisknutý, v update() se pak provádí kontrola jestli drží a pokud ano a není mimo plochu, tak se volá self.player.run(rig­htMoveAction) a self.player.run(lef­tMoveAction), kde jsou to metody založené na SKAction.move s poměrně krátkým duration.

Zdá se že to funguje rozumně.

Editováno 14.12.2019 11:05
 
Odpovědět
14.12.2019 11:04
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.