NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – DARPA má dron s 24 vrtulemi

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Lako:23.4.2016 22:21

Takže je to takový letadlodron, žeo?
Nechtěl by nám autor prozradit, jakou to má výhodu-dělat hybrida?

 
Odpovědět
23.4.2016 22:21
Avatar
Adam Ježek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Lako
Adam Ježek:23.4.2016 23:00

Výhoda je ve článku prozrazena:

Díky možnosti křídla naklápět se jedná o letoun s technologií VTOL (vertical takeoff and landing), což mu umožňuje vzlétnout a opět přistát na místě. Ve vzduchu poté naklopením křídel získá pohyb vpřed, teoreticky až rychlostí 740 km/h.

Odpovědět
23.4.2016 23:00
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
Lako:23.4.2016 23:40

VTOL je výhoda dronu.
Pořád nechápu, proč je výhodnější to dát do křídel a ty naklápět, místo toho abych naklopil celého drona.
Jasně, asi to bude nějak rychlejší, nebo něco..

 
Odpovědět
23.4.2016 23:40
Avatar
Adam Ježek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Lako
Adam Ježek:23.4.2016 23:44

VTOL není výhoda dronu. Asi si trochu pleteš pojmy, dron je označení pro bezpilotní letoun, to může být i letadlo. Pokud tím myslíš kvadrokoptéru a podobné, tam nikdy nedosáhneš takové rychlosti při stejném výkonu. A navíc nemají VTOL, VTOL je pouze u letadel, kopréty a další "nelítají vpřed", takže ty to nemají.

Koptéru může naklopit, aby letěla rychle vpřed. Ale musíš jí naklopit, to je první problém. Druhý je ten, že stále hodně energie používáš na to, aby se udržela ve vzduchu. Pokud budeš mít aerodynamické letadlo, které poletí rovnou vpřed, budeš potřebovat o dost méně energie a za stejné spotřeby uletíš větší vzdálenost.

Odpovědět
23.4.2016 23:44
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
Lako:24.4.2016 0:06

Přesně to jsem potřeboval vědět. Děkuji

 
Odpovědět
24.4.2016 0:06
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.