NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Yahoo Mail již s AdBlockem nenavštívíte

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
David Hartinger:25.11.2015 13:55

Je krásně vidět jak se trh přizpůsobuje. AdBlock používají zejména uživatelé, kteří absolutně nechápou z čeho jsou financovány služby, které denně používají. Je jen otázkou času, než všechny služby:

  • Se stanou placené nebo
  • zavedou opatření proti AdBlocku nebo
  • zaniknou, případně přestanou inovovat.
Odpovědět
25.11.2015 13:55
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
:25.11.2015 14:20

AdBlock budou lidi používat až do té doby, než se přestanou objevovat weby jako například Živě.cz. Když na chudáka uživatele totiž vybafne reklama na auto, která mu pomalu urve uši, příště už si dá pozor...

BTW, jak to plánuješ řešit zde?

 
Odpovědět
25.11.2015 14:20
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Michal Žůrek - misaz:25.11.2015 14:25

tak se musí objevit nový a lepší způsob jak na webu vydělat.

 
Odpovědět
25.11.2015 14:25
Avatar
Neaktivní uživatel:25.11.2015 15:48

Já ho používám protože mě nebaví skoro na každém webu odklikávat nepříjemně blikající animované reklamy. Takže nevidím důvod, přestávat používat AdBlock. Tím že někdo přestane inovovat webovky nebo zakáže vstup s aktivovaným adblockem, potrestá více sebe než ty uživatele s adblockem.

PS: Můj názor je, že projekty na úrovní(tam kde jsou některé služby placené), nestrkají reklamy na web. A pokud je neplacený, tak nestrká ty reklamy všude kam se dá.

Editováno 25.11.2015 15:49
Odpovědět
25.11.2015 15:48
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Adam Ježek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Adam Ježek:25.11.2015 16:43

Tím že někdo přestane inovovat webovky nebo zakáže vstup s aktivovaným adblockem, potrestá více sebe než ty uživatele s adblockem.

S tímto si dovolim naprosto nesouhlasit.

Provozuješ web. Jedno jakej, ale něco máš. A tvůj hlavní příjem je z reklam. Platíš z toho další programátory a další blbinky na rozvoj webu. Najednou ti příjem z reklam začne upadat. Tak co uděláš? Přestaneš inovovat. Dobrá, uškodíš tím víc sobě než uživateli s Adblockem, ale z čeho to máš zaplatit? A najednou už to nestačí ani na provoz webu. Tak holt zakážeš Adblock. Tím ublížíš víc sobě než uživateli s Adblockem jak? Ty už si nijak neublížíš, když to neuděláš tak končíš. Pár uživatelů tě sice přestane používat, ale najdou se i tací, kteří budou mít pochopení a vypnou si ho.

Já Adblock sice mam, ale mám ho nastavenej tak, aby reklamy ve výchozim stavu zobrazoval a blokoval je až tehdy, když dannou webovou stránku přidam do filtru. Takže dokud na stránce nejsou opravdu divné reklamy, které mi znemožňují nebo znepříjenují jí používat, tak je Adblock vypnutý. Teď jsem se kouknul a mam ho povolenej jenom na živě :D

Odpovědět
25.11.2015 16:43
Počkej chvíli, poradím se s křišťálovou koulí.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
:25.11.2015 16:51

Já bych byl za nějaký adlist, který blokuje opravdu jen obtěžující reklamy, protože pardon, ale když mi někdo dá přes celou stránku flashovou reklamu s nepříjemným zvukem, která se mi snaží prodat novou žehličku (i když jsem před chvílí žehličku objednal na nějakém internetovém obchodu), já tu stránku prostě buď budu čistit blokátorem, nebo na ni nebudu chodit. Když je reklama po straně a nevyhrává (třeba jako tady na ITn) a autor slušně požádá, že by chtěl blokátor vypnout (nebo si všimnu, že blokuju reklamu a jen tak z nudy ji zkusím odblokovat), nemám s tím problém.

 
Odpovědět
25.11.2015 16:51
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Zdeněk Pavlátka:25.11.2015 16:52

Já osobně AdBlock používám, ale stejně jako Adam Ježek ho mám jen pro některé stránky. A to pro ty, kde reklama překáží nebo je příliš otravná. Na většině stránek je reklama přijatelná (např. tady), nebo je chci podpořit a reklama tam není nic extrémního. Pokud se autor stránky snaží nacpat reklamu kam to jde (až je občas na stránce víc reklam než obsahu), je to jeho chyba a nevidím problém s použitím AdBlocku.

Odpovědět
25.11.2015 16:52
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Adam Ježek
Neaktivní uživatel:25.11.2015 17:27

Jednoduše něco zpoplatníš. Tím, že zablokuješ uživatele s adblockem, se ti příjem z reklam nezvýší(možná malinko). Protože, já např. odejdu(mluvím o webech kde se to reklamami hemží, co klik to nové okno/modal) a to asi většina. Nejrozumnější řešení je reklamy dávat normálně a ne je strakat všude kam se dá.

PS: Nějak se mi nezdá, že neziskový projekt si bude platit programátory :D Max co jsem dokázal vycucat z adsence bylo 37000Kč za měsíc a to jsem docela podváděl.

Odpovědět
25.11.2015 17:27
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Neaktivní uživatel:25.11.2015 19:12

Souhlasím. Třeba taková wikipedie běží prakticky jen z peněz dobrovolníků a bez reklam. Zároveň naprosto nesouhlasím s častým tvrzením, že blokování reklam je nemorální. Podle mě je to stejně nemorální jako třeba přepínání reklam v televizi.

Odpovědět
25.11.2015 19:12
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Tonda Kozák
Člen
Avatar
Tonda Kozák:25.11.2015 19:20

Jenže Wikipedie je nevýdělečná organizace. Z peněz dobrovolníků se hradí náklady, aby provozovatelé zůstali na nule. Ale lidé chtějí na internetu podnikat a mít z toho zisk.

Webové stránky jsou majetkem vlastníka a ten si tam může dát, co chce. A může si nastavit pravidla, jaké chce a návštěvník by je měl přijmout, nebo službu nevyužívat.
Argumentace stylem - Živě má agresívní reklamy, musím je blokovat - je nesmyslná. Nikdo tě nenutí jejich služby využívat.

 
Odpovědět
25.11.2015 19:20
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 40.