NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Yahoo Mail již s AdBlockem nenavštívíte

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Tonda Kozák
Člen
Avatar
Odpovídá na David Novák
Tonda Kozák:25.11.2015 22:58

Ano, a reklamy jsou také na pokrytí nákladů, případně výdělek. Provoz webu není zadarmo.
Je od tebe hezké, že máš někde reklamy neblokované. Ale to, že je někde blokuješ, už pěkné není.

 
Odpovědět
25.11.2015 22:58
Avatar
bubatich
Člen
Avatar
bubatich:25.11.2015 23:18

Co se týče Adblocku - používám ho na některých stránkách (hlavně tam, kde reklamy vyskakují, řvou atd) - postranní reklamy, ani reklamy co jsou někde ve článku mi nijak neubližují. Blokování mailu - nevím jestli je to správná cesta - osobně na mailu mám adblock vypnutý :)

 
Odpovědět
25.11.2015 23:18
Avatar
Odpovídá na Tonda Kozák
Neaktivní uživatel:25.11.2015 23:20

Ne, vůbec nechápeš o co jde. "Zloděj z AdBlocku" je jen odporná urážka. Já reklamy blokuji jen na svém počítači a to prostě proto, že mě obtěžují. Myslím, že mám velice silný morální kodex, samozřejmě i v oblasti IT - nestahuji, necrackuji, nehackuji... :-D. Ale přepnout reklamu je v pořádku, nesledoval billboardy je v pořádku... stejně tak je v pořádku i nesledovat reklamy na webu. Blokování už na tom faktu nic nezmění. Další důležitá věc je to, že reklamy trackují. Na tabletu reklamy neblokuju a rozdíl je obrovskej, některý stránky jsou skoro nepoužitelný...

Odpovědět
25.11.2015 23:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Atrament
Člen
Avatar
Atrament:26.11.2015 3:43

Považuju všechny reklamy za odporné, obtěžující, amorální svinstvo, které vidět nechci a proto všude všechnu reklamu blokuju a hodlám v tom pokračovat i nadále.

Je třeba si uvědomit, že současný systém, kdy redakce dostávají peníze od zadavatelů reklamy na základě počtu zobrazení je zcestný. Vede přesně akorát k tomu, že redakce pak buzerují čtenáře, že reklamy blokují a ony nemají prachy na tvorbu kvalitnějšího obsahu. Jsou pak motivovány ne dělat kvalitní obsah, ale rozviřovat vášnivé diskuse, protože neustále se vracející diskutéři zobrazí reklamu vícekrát.

Přitom by to mělo být přesně naopak - redakce by měla tvořit co nejkvalitnější obsah, aby přitáhla co nejvíce čtenářů a tím získala jistou prestiž. A měla by to být redakce kdo si pak bude diktovat podmínky u zadavatelů reklamy - podívejte my tu máme web s takovou a takovou návštěvností, můžete si u nás inzerovat za tolik a tolik měsíčně, když zaplatíte na rok dopředu dáme vám slevu... A žádné špehování čtenářů zda si poctivě zobrazili všechny reklamy!!

Protože teďka se navážejí do těch co používají nějaký blokátor reklam. Co když se časem začnou navážet do čtenářů, že neklikají poctivě na každý článek aspoň dvakrát protože tak se ta reklama zase zobrazí o něco vícekrát což by jim moc finančně pomohlo. A co přijde dál? Budou zkoumat pomocí web kamer, pohyb našich očí zda se opravdu poctivě díváme na reklamy nebo si je snad nedej bože dovolíme přeskakovat?

Onehdá jsem viděl nějaký scifi filmy, kde borec měl místo zdi v pokoji televizi, a když naběhla reklama a on odvrátil oči tak se ta televize pauzla a začala ječet že se buď musí na reklamu dívat a nebo okamžitě zaplatit nějaký poplatek. Opravdu nerad bych takhle dopadl :)

Používám uBlock - https://www.ublock.org/ vřele doporučuju.

 
Odpovědět
26.11.2015 3:43
Avatar
Tonda Kozák
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Tonda Kozák:26.11.2015 6:57

Zlodějem z AdBlocku myslím jeho tvůrce, ne uživatele. Četl jsi mnou odkázaný článek? Možná jsem neměl použít slovo zloděj, ale mafián. Někdo, kdo získá popularitu falešnými sliby a potom požaduje výpalné po firmách, aby podrazil svoje uživatele, se podle mě chová jako mafián a zloděj.

Atrament
Podnikal jsi někdy na internetu? To co jsi napsal je nesmysl. Proč by na takovou věc měl inzerent přistoupit? K čemu je mu nějaká prestiž a návštěvnost nějakých stránek, když jeho reklamu uvidí jen zlomek z nich?
Nezírání 10 minut na každý reklamní banner je něco úplně jiného, než jeho blokace. Já také nekoukám na to, co je vedle téhle textarei za reklamu, ale vím, že tam je, že tam je jakési oko a že je zaměřená na jakési kurzy. Až ji uvidím příště, už ji budu znát a pravděpodobně si všimnu, že je od firmy OKsystem. I když na ni nekliknu, je to pro inzerenta přínos. Pokud bych ji blokoval, nemá z toho inzerent vůbec nic a můj přistup v Davidově logu nemá pro něho žádný význam.

 
Odpovědět
26.11.2015 6:57
Avatar
Honza
Člen
Avatar
Honza:26.11.2015 10:17

Problém je hlavně v tom najít rovnováhu mezi tím kdy je reklama schopna vydělat bez přílišného obtěžování uživatelů a toho kde to je už přes čáru. Pokud je reklama jako tady po straně tak jí neblokuju, nevadí mi. Pokud je ale na stránce víc reklamy než obsahu, pokaždé když pohnu myší se zobrazí okno s přeřvaným videem které musím odkliknout a půlka slov v textu je nečitelná protože jsou zvýrazněné jakože odkazy na něco zajímavého a článek je tak nečitelný, tak tam si adBlock zapnu. Chápu že provozovatel webu musí nějak vydělávat, ale to že se po zhlédnutí jeho stránek zhorutí každý epileptik není asi správná cesta, řešit se to dá i jinak (třeba méně reklam + prémiový obsah pro platící uživatele).

A nedá mi to nereagovat na přirovnání, že blokovat reklamy je to samé jako krást v obchodě, není. Tohle přirovnání by se dalo použít ve chvíli, kdy by na nějakém webu byl placený obsah a já se tam nějak vlámal zadarmo. De facto vydělávání na webu pomocí reklam znamená nepřetržitý boj s uživatelem, kdy provozovatel chce lidem podstrčit co nejvíc reklam a uživatel chce aby ho to co nejmíň otravovalo...

Odpovědět
26.11.2015 10:17
Snadnou cestou se daleko nedostanete, je tam velká tlačenice...
Avatar
Atrament
Člen
Avatar
Odpovídá na Tonda Kozák
Atrament:26.11.2015 11:50

Proč by na takovou věc měl inzerent přistoupit? K čemu je mu nějaká prestiž a návštěvnost nějakých stránek, když jeho reklamu uvidí jen zlomek z nich?

To je mi úplně jedno, inzerenti mají být v pozici toho kdo škemrá, aby jim někdo ty jejich prolhané odpornosti vůbec publikoval. Podmínky by se měl diktovat ten, kdo ty jejich hnusy na své stránky dá. Je to jeho prostor který on pronajímá. A v neposlední řadě konzument toho obsahu má mít naprosto svrchované právo použít jakýkoliv nástroj to svinstvo odfiltrovat, protože nemá žádnou povinnost reklamu konzumovat.

To že je to dneska naopak, je chyba.

 
Odpovědět
26.11.2015 11:50
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:26.11.2015 11:58

ITnetwork na reklamách již naštěstí závislý není, takže celý ten problém jde tak trochu mimo nás, jsme jedni z prvních, kdo se tomuto trendu přizpůsobili a přeorientovali se na modernější způsob financování. Reklama samozřejmě stále představuje pro projekt podstatný příjem a proto zde bude nadále přítomná, avšak v rozumné míře. Myslím, že jsme jeden z webů, který neexistuje jen pro peníze a na zdejší reklamě je to vidět, nikde nevyskakuje, není v textu článků a podobně.

Co se týká budoucnosti, tak je velmi pravděpodobné, že se zde objeví:

  • Pro ad-hatery možnost reklamu úplně vypnout za odečtení nějakého počtu bodů (asi by se vešlo do 100 Kč/rok)
  • Pro nevděčné uživatele detekce blockerů a odebrání funkcionality účtů (stahování souborů a podobně). Samozřejmě po nějakém rozumném upozornění.
Odpovědět
26.11.2015 11:58
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Petr Čech
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Petr Čech:26.11.2015 14:32

Můžu se zeptat na případné detaily detekce blockerů? Normálně tady mám reklamu zapnutou, a díky tomu, že je k tématu na ni občas i kliknu (třeba od OneBit jsem si i koupil doménu), ale relativně často se přihlašuji z různých zařízení, kde se po synchronizaci adBlock automaticky zapne...
Jinak si myslím, že zrovna tady je reklama udělaná naprosto ukázkově, neobtěžuje, nemusím s ní žádným způsobem interagovat, abych si mohl přečíst článek, ale zároveň je dobře vidět, což se musí líbit inzerentům.

Odpovědět
26.11.2015 14:32
the cake is a lie
Avatar
Neaktivní uživatel:26.11.2015 17:33

Sem chodím prakticky jen z tabletu a potvrzuji, že reklama tu je v rozumné míře. Ale s tou detekcí blockerů pozor, protože každá taková detekce jde většinou jednoduše obejít...

Odpovědět
26.11.2015 17:33
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 40.