Diskuze: ASP .NET - tvorba her
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jak tak o tom přemýšlím, tak mě nenapadá jediná "úspěšnější" (no nazýval bych spíše starší, či známější, protože v současné době už browser hry příliš nesleduji, ale také jsem na nich ujížděl..), která by ASP.NET využívala.. Napadá mě i vysvětlení proč tomu tak je. Většina těch známějších browser her vznikala kolem roku 2002-2004, v tu dobu bylo ASP.NET nová technologie a neměla zdaleka takovou důvěru jako má nyní. A jakýkoliv pozdější přechod k .NETu by byl finančně "nákladnější". A co si budeme nalhávat, počáteční investice do této technologie, pokud chceme mít vlastní servery je značně vyšší než si stáhnout zadarmo některou z distribucí linuxu, hodit si na to APACHE a MySQL a moct jednoduše řečeno vesele provozovat aplikaci libovolných rozměrů.
Co se týče dalšího dotazu. Ano napadlo, dokonce jsem i relativně funkční browser hru pomocí ASP.NETu vytvořil. A asi mě to příjde mnohem rozumnější řešení, než se to snažit bastlit v PHP(kór někteří to jsou schopní psát i procedurálně což už je fakt extrém), protože u něčeho většího jako je právě browser hra mě připadá, že by i ten vývoj probíhal mnohem rychleji právě v .NETu(a o dalších výhodách, jako třeba mnohem lepší výkon ani nemluvě). Ale takhle, je to jenom můj názor. Já jsem zapřísahlej dotnetař, takže věřím že PHPčkáři, či odpůrci Microsoftu můj názor roztrhají na kousky..
Zobrazeno 2 zpráv z 2.