Diskuze: C# - dat. struktura pro ukládání nekonečné 2D mapy
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
v monogame nelze pouzit list<T>??
http://www.itnetwork.cz/…kolekce-list
Lze, dokonce muzu vlozit i list do listu, ale to bude defakto stejny jak ty Jagged Arrays.
O jak velkou mapu půjde? V jakých směrech se půjde hýbat?
Možná bys mohl do listu ukládat chunky, které by byly dvourozměrná pole.
To bych mohl, ale jak budu hledat rychle souřadnice chunků než pomocí for. Když bude těch chunků hodně, tak hledáním se ztratí dost času.
Tak můžeš udělat ještě to, že budeš mít pole o velikosti 9 a vždy budeš vědět, že třeba na indexu 4 bude aktuální chunk a pod. Potom když se chunk změní tak tam budeš muset ty data zpřeházet a natahat ta zbývající z nějaké databáze nebo tak, to můžeš navíc dělat v jiném vlákně. A chunk by nebyl jen prostě pole, ale přidal bys tomu ještě vlastnosti jako souřadnice a hledal podle nich.
A co treba si vytvorit nejakou standartni tridu pro vsechny casti mapy, ktera v sobe bude udrzovat data a navic metody pro praci s daty. List pak v sobe bude udrzovat tyto tridy.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.