Diskuze: Debug vs krokování
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
protože když to provádíš rychle za sebou (bez krokování), tak to
vždycky vygeneruje stejné číslo. Dej si tam mezi generaci čísla kód,
který uspí vlákno na nějakou dobu
hodnota v parametru):
System.Threading.Thread.Sleep(10);
pokud to i přesto nebude fungovat zvyšuj to číslo v parametru.
Vyhoď si ten random do třídy z té do metody. Generuje se to ze seedu a ten se bere ze systémového času.
Obou moc děkuji za odpověď tušil jsem, že to bude tím, že to krokování mu veme více času. Uspávání vlákna funguje. Druhá rada mi ale příjde lepší v tom, že to nebudu muset hlídat, tam tedy jde o to aby se inicializace toho Randomu udělala dřív a v jiném čase?
to je jedno kdy se udělá. Důležité je kolikrát se udělá a jaký je mezitím časový rozdíl.
V tom tvém případě jsi to vytvářel milionkrát v stejném čase, takže on pokaždé vytvořil generátor se stejný základem a proto vždy vyplivl stejné číslo. Tím že to vytvoříš jednou nebo mezi vytvořením necháš posun času (= vytvoříš ho s jiným základem) ti vždy vygeneruje jiné číslo.
Proto je nejlepší si ten generátor iniciovat jednou na začátku.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.